חברת TUS: מתכננים לחדש את הטיסות לחיפה

זאת בעקבות החלטת משרד התחבורה לבטל כל האגרות בנמל התעופה חיפה בדומה לנמלי התעופה בעובדה וברמון ולהאריך את שעות פעילות נמל התעופה בחיפה


09:22 ,08.08.2018 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה הקפריסאית TUS Airways אשר מפעילה טיסות ישירות, סדירות ויומיות מת״א מתכננת לחדש את טיסותיה הבינלאומיות מנמל התעופה בחיפה. החברה הפעילה טיסות מקיץ 2016 ועד אוקטובר 2017, במהלך 2017 החברה הפעילה טיסות ישירות לחמישה יעדים: לרנקה, פאפוס, אתונה, רודוס וקוס והטיסה כ-40,000 נוסעים מ/ל חיפה, שיא במספר הנוסעים מחיפה וגידול של מאות רבות של אחוזים לעומת שנים עברו.

 

מהנהלת החברה בלרנקה קפריסין אשר התכנסה היום לישיבה מיוחדת נמסר: ״חברת TUS מברכת על ההחלטה החשובה והצעד המשמעותי ביותר של שר התחבורה ישראל כץ בנוגע לאישור ביטול כל האגרות בנמל התעופה חיפה בדומה לנמלי התעופה בעובדה וברמון, כמו גם אישור רש״ת להאריך את שעות פעילות הנמל בעיקר בימי חמישי וראשון. הנהלת החברה לומדת את ההחלטה ומתכננת את חזרתה לפעילות בחיפה בהקדם האפשרי על מנת לשרת בצורה הטובה ביותר את הנוסעים הרבים מחיפה והצפון, כמו גם להביא תיירים דרך חיפה השער הצפוני של ישראל״.

 

חברת TUS  מפעילה כיום צי של כשבעה מטוסי סילון מסוג פוקר 70/100 אשר מכילים כ-80/100 מקומות ישיבה ונחשבים ליעילים ביותר ובעלי יכולת לנחות בשדות תעופה משניים.