השרה רגב ביחידה הבקרה האווירית: אתגרים חדשים בדמות רחפנים וכטב״מים

שרת התחבורה מירי רגב ערכה סיור ביחידת הבקרה האווירית המרחבית האזרחית (ACC) בבסיס חיל האוויר במצפה רמון. בכירי רשת״ ורת״א הציגו בפני השרה את הפעולות שננקטו במטרה לשמור על רציפות תפקודית בתקופת המלחמה, תוך שיתוף פעולה מלא עם חיל האוויר


11:20 ,06.12.2023 מאת: מערכת פורט2פורט

שרת התחבורה מירי רגב ערכה סיור ביחידת הבקרה האווירית המרחבית האזרחית (ACC) בבסיס חיל האוויר במצפה רמון. זאת, במטרה לעמוד מקרוב על ניהול התעבורה האווירית האזרחית המקומית והבינלאומית בישראל, תחת אילוצי תקופת הלחימה ועל שיתוף הפעולה היעיל עם חיל האוויר. 

 

בסיור השתתפו גם סגן שרת התחבורה והבטיחות בדרכים אורי מקלב וראש מינהל תשתיות במשרד אבנר פלור. מ״מ מנכ״ל רשות שדות התעופה אמנון כהן ומנהל רת״א תא״ל (במיל׳) שמואל זכאי, הציגו בפני השרה רגב את הפעולות שננקטו במטרה לשמור על רציפות תפקודית בכל הנוגע לטיסות אזרחיות לישראל וממנה בתקופת המלחמה, תוך שיתוף פעולה מלא המאפשר לחיל האוויר לבצע את משימותיו.

 

סמנכ״ל מבצעים ברש״ת, אסי בן מיכאל, הציג לשרה את תכניות העבודה של הרשות בתרחישים שונים, בדגש על התאוששות התעבורה האווירית לאחר המלחמה.

 

השרה רגב הודתה לכל השותפים, הן בחיל האוויר והן ברש״ת ורת״א: ״כולנו לוקחים חלק באחת מהמשימות המורכבות ביותר. יש לנו מדינה קטנה, אבל עם המון אילוצים. מורכב לשמור על התנועה האווירית ולאפשר לצה״ל לעשות את משימותיו, מכיוון שחיל האוויר והתעופה האזרחית חולקים את אותם נתיבים. אנו עובדים תוך שיתוף פעולה מצוין תוך התמודדות עם אתגרים חדשים כמו רחפנים וכטב״מים״.