המשך המאבק למען שימור שדות התעופה בהרצליה ושדה דב

האסטרטגיה של הוועד החדש של אגודת התעופה הכללית: שדה התעופה בהרצליה קיבלה ארכת פעילות של שלוש שנים והדיונים על עתיד שדה דב מתנהלים


11:38 ,05.01.2016 מאת: מערכת פורט2פורט

בישיבתו ראשונה של הוועד החדש הנבחר החליטה אגודת התעופה הכללית בישראל על אסטרטגיית הפעולה והמשימות הנדרשות, במטרה להבטיח את עתידה ואת פיתוחה של התעופה הכללית בישראל. בראש סדר העדיפויות: שימור ופיתוח שדות התעופה והתשתיות הרלוונטיות לתעופה הכללית בישראל, ובעיקר שדה התעופה בהרצליה, שקיבל ארכת פעילות לשלוש שנים נוספות, ושדה דב, שהדיונים על עתידו מתנהלים בימים אלו.

 

בנוסף יתמקד הוועד בקידום ובשיפור בטיחות הטיסה, הרחבת אוכלוסיית הטייסים האזרחיים והצערת גיל הטייסים, חיזוק הקשר השוטף עם כלל הגופים הרלוונטיים, הרשויות ומשרדי הממשלה.

 

לוועד האגודה החדש נבחרו: נתן שרון (יו"ר), אורי אביב, דוד איזנברג (מזכיר), עו"ד נתנאל (נתי) פרץ, יהודה ביין, אילן מיטל (גזבר), יורם בלוך, אלי עינבר ושי עדן.

 

שרון: "המאבקים על שדות התעופה בהרצליה ובשדה דב לא נגמרו: ארכת הפעילות שניתנה לשדה התעופה בהרצליה אמנם נראית ארוכה, אך עלינו לפעול במרץ כדי להסדיר את פעילות השדה בשלוש השנים הקרובות וכדי להבטיח את עתידה של התעופה הקלה במדינת ישראל. המאבק על שדה דב חשוב לא פחות ואנו פועלים במרץ כדי להאריך את משך הפעילות האזרחית בשדה. הצערת גיל הטייסים בתחום התעופה הקלה היא יעד מרכזי עבור האגודה".