דובאי: נמל התעופה הבינ״ל שומר על מעמדו העולמי

שדה התעופה נמצא במקום הראשון בעולם מבחינת מספרם של הנוסעים הבינלאומיים זאת השנה השישית ברציפות. על פי הערכות, מספר הנוסעים הכולל שעבר בשדה במהלך 2019 עמד על 89 מיליון נוסעים


10:08 ,14.01.2020 מאת: מערכת פורט2פורט

לפי נתונים עדכניים בנוגע לפעילות בשדות התעופה הבינלאומיים הגדולים ביותר, שדה התעופה הבינלאומי של דובאי שמר בשנת 2019 על מעמדו כשדה התעופה הבינלאומי הגדול בעולם מבחינת מספרם של הנוסעים הבינלאומיים, וזאת השנה השישית ברציפות. על פי הנתונים שפרסמה ארגון שדות התעופה של דובאי, מספר הנוסעים בתשעת החודשים הראשונים של השנה שעברה הסתכם ב-64.5 מיליון, אולם הארגון צפה שעד סוף השנה נרשמה בו קצת למעלה מ-89 מיליון נוסעים. לעומת זאת, מספר הנוסעים הכולל בשדה התעופה הית׳רו בלונדון, המדורג במקום השני ברשימת שדות התעופה הבינלאומיים הגדולים בעולם, הגיע ל-80.8 מיליון נוסעים, כולל 76 מיליון נוסעים בינלאומיים.

 

מספר הנוסעים הכולל בשדה התעופה הבינלאומי של הונג קונג המדורג שלישי הגיע לכ-72 מיליון נוסעים ב-11 החודשים הראשונים של 2019, בעוד שמספר הנוסעים בשדה התעופה המדורג רביעי שארל דה גול בפריז הגיע לכ-70 מיליון עד נובמבר האחרון. בשדה התעופה הבינלאומי של אמסטרדם סכיפהול נרשמה תנועה של 71 מיליון נוסעים במהלך השנה שעברה כולה.