ב-2015 יהפוך שדה התעופה Pudong בשנגחאי לעמוס בעולם מבחינת טיפול במטען

בשנה שעברה טיפל השדה, שמדורג כיום במקום השלישי הגלובאלי, אחרי הונג קונג וממפיס, ב-3.1 מיליון טון מטען אווירי


00:00 ,18.07.2012 מאת: מערכת פורט2פורט

לדברי רשויות התעופה בשנגחאי, שדה התעופה הבינלאומי Pudong - המדורג כרגע במקום השלישי גלובאלי מבחינת נפח הטיפול במטען, אחרי שדה התעופה הבינלאומי של הונג וקונג ושדה התעופה הבינלאומי בממפיס – יהפוך לשדה המטען העמוס בעולם בשנת 2015.

העיתון "China Daily" צוטט לאחרונה את נשיא רשות התעופה של שנגחאי, לי דרון (Derun), שדיבר בחנוכת מרכז ההפצה האסייאתי של Deutsche Post DHL בשדה, שנפתח בעלות של 175 מיליון דולר. לדבריו, השקעות בתשתיות של שדה התעופה גרמו לחברות תעופה להסיט תנועה לכיוון Pudong, שטיפל בשנה שעברה ב-3.1 מיליון טון מטען.

דרון הוסיף, שגם בכוונת ענקיות השילוח והבלדרות האמריקאיות UPS ו-FedEx להקים בשדה את בסיסי ההפצה שלהן למטענים אוויריים. "אנו מפגרים אחרי שדות התעופה המתחרים שלנו רק ב-500-600 אלף טון", אמר.

הוא אמר עוד, שעסקי השינוע האווירי הבינלאומיים מהווים 5% מסך הפעילות בשדה. כדאי לתפוס את המקום הראשון, אמר, צריך Pudogn להעלות את המכסה לכדי 16% מסך העסקים במהלך שלוש השנים הבאות.

מרכז ההפצה החדש של DHL בשנגחאי נפתח לאור תוכנית התרחבות חמש-שנתית של החברה בשוק הסיני. מדובר במרכז הבלדרות הגדול באסיה, שמהווה את ההשקעה הגדולה ביותר של החברה בסין.

יצוין שבשנה שעברה, הגיעו מכירות DHL בסין לכדי 5.1 מיליארד דולר.