בחודשי הקיץ ובחגי תשרי עברו בנתב"ג למעלה מ-4.1 מיליון נוסעים יוצאים ונכנסים בטיסות בינלאומיות, עלייה של 4% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2011.
תנועת המטוסים בנתב"ג בחודשים הללו הסתכמה ב-27.6 אלף המראות ונחיתות, ירידה של 2.3% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
עוד עולה מנתונים שהוצגו בכנס סיכום קיץ וחגים 2012, כי עד כה בשנת 2012 עברו בנתב"ג ביום השיא (16 באוגוסט) 73.4 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים (מהם כ-69 אלף בטיסות בינלאומיות). זאת לעומת 69.6 אלף נוסעים ביום השיא ב-2011 (מהם כ-65 אלף בטיסות בינלאומיות) ו-62 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים ביום השיא ב-2010 (מהם 57.3 אלף בטיסות בינלאומיות).
בנוסף לשלושה ימים עם למעלה מ-65 אלף נוסעים יוצאים ונכנסים בטיסות בינלאומיות, נתון שלא נרשם בשנתיים שלפני, היו בקיץ האחרון בנתב"ג תשעה ימים עם למעלה מ-60 אלף נוסעים, לעומת חמישה ימים כאלה ב-2011 (נתון שלא היה ב-2010).
עוד עולה, שחודשים יולי-ספטמבר) היוו הישראלים 67%-69% מהעוברים בנתב"ג, לעומת 33%-31% תיירים.
בכנס אמר מנהל נתב"ג שמואל זכאי: "נתב"ג פועל להטמעת מערכות טכנולוגיות שיקצרו את משך מעבר הנוסעים בתחנות השונות בנמל, וכן יסייעו לחברות התעופה ולשאר הגופים שפועלים בשיתוף עם רשות שדות התעופה".
בכנס הוצגו נתונים על פעילות נתב"ג בתקופה המדוברת מבחינת כוח אדם, הקצאת משאבים ותקציבים, הדרכות ומוכנותהיחידות השונות והקשר מול חברות התעופה והזכיינים.
במהלך חודשי הקיץ והחגים התבצע בנמל סקר שביעות רצון על ידי חברת סקרים חיצונית, בקרב מדגם מייצג של נוסעים ישראלים ותיירים זרים. מהסקר עלה, כי חל שיפור ברמת השירות והבטיחות, שיפור בדיוק המבצעי של הטיסות ושיפור בזמני ההמתנה בכל התחנות: מהצ'ק-אין ועד ההגעה למתחם הדיוטי פרי.