שדה התעופה הבינ"ל בתמנע ייקרא ע"ש אילן ואסף רמון

השר כץ הזמין ללשכתו את רונה רמון ואת מפקד ח"א לשעבר אלוף (מיל') אליעזר שקדי והודיע להם על ההחלטה כאות הערכה והוקרה של מדינת ישראל למשפחת רמון


00:00 ,19.07.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

השר כץ הזמין ללשכתו את רונה רמון ואת מפקד ח"א לשעבר אלוף (מיל') אליעזר שקדי והודיע להם על ההחלטה כאות הערכה והוקרה של מדינת ישראל למשפחת רמון
 
שדה התעופה הבינלאומי שיקום ברמת תמנע שליד אילת יקרא ע"ש אילן ואסף רמון ז"ל. כך החליט שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ.
 
השר כץ הזמין ללשכתו שבירושלים את רונה רמון ואת מפקד ח"א לשעבר אלוף (מיל') אליעזר שקדי והודיע להם על החלטתו לקרוא לשדה התעופה המתוכנן בתמנע ע"ש אילן ואסף רמון, כאות הערכה והוקרה של מדינת ישראל למשפחת רמון.
 
בפגישה מרגשת שהתקיימה בלשכתו של שר התחבורה אמר כץ כי אין דבר יותר סמלי ומתאים להנצחת שני האישים החשובים שתרמו כה רבות למדינת ישראל ולקרוא על שמם את שדה התעופה המתוכנן בדרום.
 
השר כץ סקר בפני רמון את תוכניות שדה התעופה העתידי ובסופה של הפגישה העניק לה הדמייה של דגם שדה התעופה העתידי המתוכנן לקום בתמנע.
 
"מדובר בנושא ערכי וסמלי חשוב ממדרגה ראשונה. אילן ואסף נמצאים עמוק בלב של כל אחד ואחד מאזרחי מדינת ישראל וחשוב שהדבר יבוא לידי ביטוי גם במעשים ולא רק בהצהרות" הוסיף כץ.
 
במסגרת הפגישה הביעה רמון את הערכתה על יוזמתו של השר כץ ואמרה כי היא רואה כבוד גדול בהחלטה לקרוא את נמל התעופה בתמנע ע"ש אילן ואסף רמון. "התרגשתי לשמוע על היוזמה הברוכה ועל הכוונה להקים בדרום שהיה כה חשוב לאילן ולאסף ז"ל את שדה התעופה העתידי של אילת" אמרה רמון.
 
מנכ"ל אל על, אלוף (מיל') אליעזר שקדי שהיה מפקד טייסת מקבילה לטייסת של אילן רמון אמר כי ישנה חשיבות אדירה לקידום אזור הדרום וההחלטה לקרוא את שם השדה בתמנע על שמם של אילן ואסף רמון הוא הבעת הערכה של כל אזרחי ישראל למשפחת רמון.