רשת החנויות ונדום וג'ימס ריצ'רדסון זכו במרכז להפעלת חנות מותגים דיוטי-פרי בטרמינל 3

ונדום וג'יימס ריצ'רדסון ישלמו כ- 400 אלף דולר לשנה, לחנות בת כ- 80 מ"ר. שתי החברות ישקיעו חצי מיליון ₪ בעיצוב החנות שתציע לנוסעים את המותגים המובילים בעולם בהלבשת גברים


00:00 ,29.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ונדום וג'יימס ריצ'רדסון ישלמו כ- 400 אלף דולר לשנה, לחנות בת כ- 80 מ"ר. שתי החברות ישקיעו חצי מיליון ₪ בעיצוב החנות שתציע לנוסעים את המותגים המובילים בעולם בהלבשת גברים

איתן פולק, מנכ"ל ומבעלי רשת בתי האופנה היוקרתית "ונדום" ואבי בן-חור, מנכ"ל חברת הדיוטי-פרי "ג'ימס ריצ'רדסון", הודיעו היום כי זכו במכרז להפעלת חנות אופנה למותגים מובילים, באולם הנוסעים בטרמינל 3 החדש. תקופת המכרז נקבעה לחמש שנים, עם אופציה לשנתיים נוספות

איתן פולק, מנכ"ל ומבעלי רשת בתי האופנה היוקרתית "ונדום" אמר לרגל זכייתם במכרז, כי "יצירת השותפות עם חברת ג'ימס ריצ'רדסון לטובת הזכייה במכרז, היא חלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה, הפועלת להרחבת הרשת עם פריסת חנויות נוספות במרכזי קניות מובילים בישראל. אנו מאמינים כי מותגי אופנה הידועים באיכותם הגבוהה נדרשים על ידי קהל לקוחות נרחב ביותר. זו הפעם הראשונה בה מותגי יוקרה הנחשבים למובילים בעולם, כמו הוגו בוס, ג'ורג'יו ארמני ולהקוסט, יוצגו לכל ישראלי לפני צאתו לחו"ל במרכז הקניות הטוב ביותר. הלקוח הישראלי יזכה לערך מוסף של שירות ברמה גבוהה, מוניטין גבוה של החברות, הן מרשת "ונדום" והן מחברת ג'ימס ריצ'רדסון הנחשבת למובילת תחום הדיוטי פרי".

רשת בתי האופנה ונדום בבעלות דב פולק ומשפחתו וג'יימס ריצ'רדסון ניגשו למכרז של רשות שדות התעופה להפעלת חנות אופנה פטורה ממע"מ באולם הנוסעים. תקופת המכרז נקבעה ל- 5 שנים עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות.
לצורך הגשת ההצעה למכרז הקימו שתי החברות שותפות לפיה ונדום היא השותף המוביל והוא האמון על הקניינות, מיצוב החנות, הכשרת העובדים. חברת ג'יימס ריצ'רדסון תהיה אמונה על כל ההיבטים התפעוליים של החנות.

לפי ההצעה הזוכה במכרז, שתי החברות ישלמו כ- 400 אלף דולר לשנה, לחנות בשטח של כ- 80 מ"ר רבוע. החברות לא ישלמו לרשות שדות התעופה אחוזים ממחזור המכירות בחנות. שתי החברות ישקיעו כחצי מיליון ₪ בעיצוב החנות.

חנות המותגים בטרמינל 3 בנתב"ג, תציג ללקוחותיה את מותגי האופנה המובילים: הוגו, הוגו בוס, ג'ורג'יו ארמני ולהקוסט. מותגי העל יוצגו עם קולקציות האופנה הנוכחיות לעונה, כפי שהן מוצגות בעולם.