רשות שדות התעופה תארח מנהלים בכירים חברי המי"ל לסיור בנתב"ג 2000

במסגרת התוכנית "מנכ"לים מארחים מנכ"לים", אותה יזם המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), יתארחו מנהלים בכירים חברי המי"ל בפרוייקט נתב"ג 2000 (טרמינל 3).


00:00 ,10.02.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במסגרת התוכנית "מנכ"לים מארחים מנכ"לים", אותה יזם המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), יתארחו מנהלים בכירים חברי המי"ל בפרוייקט נתב"ג 2000 (טרמינל 3).

הסיור יתקיים ביום רביעי בשבוע הבא, 18.2.2004, בין השעות 08:30-13:35, תחת הכותרת "לראות את נתב"ג 2000 לפני שפותחים". הסיור יכלול סקירה כללית של גבי אופיר, מנכ"ל רשות שדות התעופה, והרצאה של יורם שפירא, ראש אגף מסחר, נכסים ופיתוח עסקי ברשות, על האסטרטגיה העסקית בנתב"ג 2000 על שלוחותיו השונות. כן יכלול הסיור סיור מקיף בפרוייקט נתב"ג 2000 (טרמינל 3).

ד"ר מייק דברת, סמנכ"ל בכיר להדרכה במי"ל, ציין, כי הסיור בפרוייקט נתב"ג 2000 הוא חלק מפרוייקט חדשני שיזם המי"ל של סיורי העשרה למנהלים. במסגרת זו מתארחים מנהלים בכירים במשק בארגונים שונים, כאשר מנכ"ל הארגון המארח ואנשי צוותו סוקרים את פעילות הארגון, תוך מתן דגשים על האסטרטגיה העסקית והתחרותית. עד היום התקיימו סיורים בבסיס חיל האוויר תל-נוף, במטה "בזק", בתעשייה האווירית, במשרד רוה"מ בירושלים, ב"מקורות", בנמל אשדוד ובאגף טכנולוגיה ולוגיסטיקה של צה"ל (אט"ל). בעתיד הקרוב מתוכננים סיורים נוספים, בין היתר, על רקע ביקוש גובר והולך מצד מנהלים להשתתפות בסיורים אלה.

לדברי ד"ר דברת, מטרת הסיורים היא להעשיר את הידע הניהולי, להוסיף ידע חדש ולהחליף מידע על הנעשה במשק הישראלי ובשווקים בחו"ל. מטרה נוספת היא ליצור קבוצת עמיתים איכותית לסיעור מוחות ולדיון. לדבריו, דווקא על רקע המציאות הנוכחית של האטה כלכלית הגורמת לעמימות ולתחושת חוסר יציבות, מתחזקת חשיבותם של שיתופי פעולה בין מנהלים מתחומים שונים והעשרה בין-ענפית.