רשות שדות התעופה תארח את 100 המשפיעים במשק הישראלי בטרמינל 3

רשות שדות התעופה בישראל (רש"ת) נבחרה להיות המארחת הרשמית של מפגש 100 המשפיעים במשק, שייערך ב- 1 בספטמבר השנה. המפגש, הנערך אחת לשנה ע"י מגזין העסקים TheMarker, חושף את דירוג 100 האישים שהשפיעו ביותר על הכלכלה והעסקים בארץ וכן את מפת הכח וההשפעה במשק הישרא


00:00 ,09.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
במסגרת האירוע יבקרו בטרמינל החדש צמרת המשק והכלכלה בישראל

רשות שדות התעופה בישראל (רש"ת) נבחרה להיות המארחת הרשמית של מפגש 100 המשפיעים במשק, שייערך ב- 1 בספטמבר השנה. המפגש, הנערך אחת לשנה ע"י מגזין העסקים TheMarker, חושף את דירוג 100 האישים שהשפיעו ביותר על הכלכלה והעסקים בארץ וכן את מפת הכח וההשפעה במשק הישראלי.

מנכ"ל רשות שדות התעופה מר גבי אופיר מסר כי " רשות שדות התעופה שמחה לארח ולהציג בפני בכירי המשק את הטרמינל החדש והמודרני לקראת פתיחתו בנובמבר 2004".

לדברי מיקי גינסברג, סמנכ"ל השיווק ב – TheMarker "המפגש השנה יהיה מרתק במיוחד ויכלול, מלבד חשיפה ראשונה של רשימת ה- 100, גם פאנל המתאר את תהליך בחירת ודירוג המשפיעים. העניין הרב שמעורר הדירוג השנתי כמו גם בחירת הטרמינל החדש בנתב"ג – טרמינל 3 , כמארח הרשמי של האירוע, מהווים מקור משיכה חסר תקדים למוזמנים".

פרוייקט טרמינל 3 הינו, מבחינת היקפו ומורכבותו, פרוייקט התשתית הלאומי הגדול ביותר מאז קום מדינת ישראל. עם השלמתו, יהיה בין שדות התעופה המודרניים והיפים ביותר בעולם. טרמינל 3 משתרע על שטח של כ 1,700 דונם ושטח בנוי של כ 270,000 מ"ר (כולל שטחי חניה לרכב). ההשקעה הכוללת בפרוייקט, לרבות הטרמינל ואזורי התמך עומדת על כ-מיליארד דולר.

טרמינל 3 מתוכנן בגישה מסחרית חדשנית, המקובלת ברוב נמלי התעופה המודרניים בעולם, לפיה קיימת התייחסות עסקית, רחבת היקף, לקהל המגיע לשטחי הטרמינל: נוסעים יוצאים ונכנסים, מלווים, מקבלי פנים, משרדי ממשלה, עובדי חברות התעופה והגופים השונים הממוקמים בנתב"ג ועוד. הקמת הטרמינל מהווה קפיצת מדרגה באופיו ובמעמדו של נמל התעופה הראשי של ישראל, כאחד מנמלי התעופה המתקדמים בעולם, הן מההיבט התפעולי והן מההיבט המסחרי.