רש"ת מצדדת בבקשת אשדוד בונדד לעיכוב ביצוע החלטת ביהמ"ש

אשדוד בונדד הגישה בקשה לעיכוב ביצוע החלטת בית המשפט לאסור עליה לטפל במוצרי חלב ובשר מעובדים. רש"ת: "נפלה שגגה תחת ידו של בית המשפט"


00:00 ,07.08.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

אשדוד בונדד הגישה בקשה לעיכוב ביצוע החלטת בית המשפט לאסור עליה לטפל במוצרי חלב ובשר מעובדים. רש"ת: "נפלה שגגה תחת ידו של בית המשפט"
 
חברת אשדוד בונדד הגישה ב-19 ביולי בקשה בבית המשפט המחוזי בתל אביב לעיכוב ביצוע החלטת בית המשפט מה-27 ביוני אשר אסר עליה לטפל במוצרי חלב ובשר מעובדים עד מרץ 2007.
 
כזכור, בית המשפט קיבל במלואה ב-27 ביוני את תביעתה של ממן נגד רש"ת ואשדוד בונדד. על אשדוד בונדד נאסר לטפל במוצרי חלב ובשר מעובדים עד מרץ 2007. בעקבות החלטת בית המשפט, הגישה אשדוד בונדד בקשה לעיכוב ביצוע מטעמה.
 
רשות שדות התעופה הגיבה לבקשת אשדוד בונדד, ולפי תגובתה ניתן לראות כי היא דווקא מצדדת בעמדת אשדוד בונדד ומבחינתה אין מניעה כי יינתן עיכוב ביצוע לפסק הדין כמבוקש.
 
נציגי רש"ת כתבו כי "הרשת סבורה כי נפלה שגגה תחת ידו של בית המשפט" וכי אף שוקלת לערער על פסק דינו של בית המשפט.
 
יש לציין כי המחלוקת המתגלעת בבית המשפט נסובה סביב הטיפול במוצרים חקלאיים מעובדים כגון גבינות, נקניקים וסלטים ו/או הגבלת הטיפול למוצרים חקלאיים בלבד (לא מעובדים).
 
על פי פסק הדין שניתן בסוף חודש יוני, כאמור, אסר בית המשפט על אשדוד בונדד לטפל - במסגרת מסוף המטען החקלאי המופעל על ידה בנתב"ג - במוצרי חלב ובשר מעובדים, סלטים וכיו"ב עד ליום 31.3.07.
 
השופטת כתבה בפסק הדין "אני סבורה כי לאור כל החומר שלפני, ולאור הכללים שלעיל, יש לקבל את עמדתה של ממן, ולקבוע כי בתקופה הראשונה אשדוד בונדד אינה ראשית לטפל במוצרי מזון מעובדים במסוף הקירור".
 
על אף פנייתנו, מחברת ממן לא נמסרה תגובה על הדברים.