רש"ת הודיעה על זוכים בשני מכרזי הסעדה חלבית כשרה בטרמינל 3

חברת אילן וזאב רחמני בע"מ המנוהלת ע"י מר אמנון ישר אשר בבעלותו המסעדות "רפאלו" ו"לופט" בראשון לציון , היא הזוכה במכרז להפעלת מסעדה חלבית בשירות עצמי באזור מרכז ההסעדה שבאולם הדיוטי פרי בטרמינל 3


00:00 ,16.08.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
חברת אילן וזאב רחמני בע"מ המנוהלת ע"י מר אמנון ישר אשר בבעלותו המסעדות "רפאלו" ו"לופט" בראשון לציון , היא הזוכה במכרז להפעלת מסעדה חלבית בשירות עצמי באזור מרכז ההסעדה שבאולם הדיוטי פרי בטרמינל 3.

הצעתה של החברה בסך של מעל ל- 960,000 ₪ הייתה ההצעה הגבוה ביותר מבין ההצעות, זאת בנוסף על הציון הסופי המשוקלל אשר כלל ניתן בבדיקת איכות המציע ואיכות ההצעה כנדרש במכרז. סכום דמי ההרשאה המינימליים, אותו דרשה הרשות, היה 550 אלף ש"ח. הצעה מס' 2 היתה הצעתה של חברת טקדן בע"מ המפעילה את רשת המזון האיטלקי "סברו".

מכרז זה הינו לנקודת הסעדה חלבית – כשרה, בשירות עצמי אשר ממוקמת במתחם ההסעדה העיקרי במרכז "דיוטי פרי – Buy & Bye" שבאולם הנוסעים היוצאים שבבניין האווירי בטרמינל 3. שטח המסעדה כ- 80 מ"ר.

בהפעלת בית קפה כשר במרכז המסחרי "שחקים - Buy & Bye " של טרמינל 3 זכתה הצעתם המשותפת של ארד קפה נקטר בע"מ ופרוספריטי PDMI שירותי מזון בע"מ , המפעילים מספר בתי קפה ומסעדות באזור קריית אונו ובקריית הממשלה ברמלה.

הצעתה של החברה בסך של מעל ל – 1.3 מיליון ₪ הייתה ההצעה הגבוה ביותר מבין ההצעות,וזאת בנוסף על הציון הסופי המשוקלל אשר כלל ציון איכות כנדרש במכרז. סכום דמי ההרשאה המינימליים, אותו דרשה הרשות, היה 500 אלף ש"ח. הצעה מס' 2 היתה הצעתה של חברת קפה משמר השרון בע"מ המפעילה את רשת בתי הקפה "Segafredo - Espresso".

הזוכים במכרזים יתחייבו לתכנן ולהקים, את נקודות ההסעדה כולל מלוא המערך הפנימי. תקופת ההרשאה הינה לחמש שנים עם אופציה להארכה של שנתיים, אופציה השמורה בידי רש"ת.

"הצעות אלו מצביעות, באופן חד משמעי, על האמון, שמביעות החברות בתחום ההסעדה בפוטנציאל העסקי והמסחרי הגלום בהפעלת טרמינל 3", ציין דובר רש"ת.

מרשות שדות התעופה נמסר כי בעקבות סקר נרחב שנערך לאחרונה בקרב ציבור הנוסעים והמשתמשים בטרמינל, עלה הצורך בתוספת ובגיוון נקודות הסעדה ובתי הקפה. על מנת לתת מענה לצורך זה, מתוכננות בטרמינל החדש נקודות הסעדה מגוונות הכוללות בתי קפה, מסעדות חלביות ובשרות, ופינות מתוקות, בכמות וברמה נדרשת לשירות קהל הנוסעים, המלווים והציבור הרחב על גווניו השונים.

טרמינל 3 הינו פרוייקט התשתית הלאומי הגדול ביותר בישראל מבחינת היקפו מורכבותו וחדשנותו. עם השלמתו, יהיה טרמינל 3 אחד משדות התעופה המודרניים והיפים ביותר בעולם. במסגרת הפרוייקט מוקמים טרמינל אווירי, טרמינל יבשתי, אזורי תמך ושירותים נלווים נוספים. טרמינל 3 משתרע על שטח של כ 1,700 דונם ושטח בנוי של כ - 270,000 מ"ר (כולל חניונים). ההשקעה הכוללת בפרוייקט, לרבות טרמינל 3 ואזורי התמך עומדת על כמילארד דולר.