רש"ת: בתום שבועיים לתחילת פעילותו של טרמינל 3 חל שיפור ניכר בזמני מסלול נוסע נכנס

דובר רשות שדות התעופה ציין כי השיפור המשמעותי ביותר מבחינת השירות לנוסע, הינו משך הזמן שלוקח מסלול המעבר בטרמינל של הנוסעים הנכנסים לישראל: כולל זמן ההגעה מהמטוס לטרמינל, ביקורת הגבולות ועד לאיסוף כבודה


00:00 ,16.11.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
היום ימלאו שבועיים להשקת טרמינל 3, ומרשות שדות התעופה מדווחים על שיפור ניכר ברמת השירות לנוסע

למרות הגידול הניכר בשטחי הטרמינל החדש, זמן ההגעה מהמטוס אל אולם הנכנסים לאיסוף הכבודה עומד על כ- 23 דקות בממוצע בלבד. במרבית המקרים הכבודה ממתינה לנוסע על המסוע. כך מסר דובר רשות שדות התעופה שהוסיף וציין כי השיפור המשמעותי ביותר מבחינת השירות לנוסע, הינו משך הזמן שלוקח מסלול המעבר בטרמינל של הנוסעים הנכנסים לישראל: כולל זמן ההגעה מהמטוס לטרמינל, ביקורת הגבולות ועד לאיסוף כבודה.

עוד נמסר כי כיום, שבועיים לאחר תחילת פעילותו של טרמינל 3, משך הזמן להתחברות המטוס לשרוול עומד על כ-4 דקות בממוצע. משלוח ראשון של כבודה מגיע מהמטוס לאולם הנוסעים הנכנסים בתוך כ- 18 דקות בממוצע, משלוח אחרון של כבודה מגיע אל אולם הנכנסים תוך כ- 24 דקות בממוצע. בסה"כ, בטרמינל 3, משך הזמן שלוקח לנוסע הנכנס להגיע מהמטוס אל אולם הנכנסים לאיסוף הכבודה עומד על כ- 23 דקות בממוצע לפיכך, במרבית המקרים עם הגעת הנוסעים לאולם הנכנסים הכבודה כבר ממתינה להם על המסוע.

מרש"ת נמסר כי כתוצאה מאמנות בין-לאומיות והנחיות רשויות הביטחון בישראל, המחייבות ביצוע שיקוף כל כבודת נוסע במכונות השיקוף, נוצר לעיתים עומס תורים ועיכובים בלוח הזמנים של הנוסעים היוצאים. על כן, רש"ת הציבה בטרמינל החדש שורה של מכונות שיקוף מהמשוכללות והמתקדמות מסוגן.

"רש"ת הרואה חשיבות מרובה בשיפור רמת השרות לנוסע ובקיצור משך זמן ההמתנה בתורי הבידוק הבטחוני, העמידה נושא זה בעדיפות ראשונה ובימים אלה פועל מנכ"ל הרשות, מר גבי אופיר, יחד עם הנהלת נתב"ג והגופים המנחים בטחונית, על מנת לגבש יחדיו שורת פתרונות בתחום, שיאפשרו קיצור זמן ההמתנה תוך שמירה על רמת הבטחון הגבוהה הקיימת כיום", ציין הדובר.