רכישת מניות אל על במחיר מוזל על ידי עובדי החברה - מוטלת בספק

הרכישה המוזלת של מניות אל על על ידי עובדי החברה מוטלת בספק, לנוכח הסכסוך בין עובדי הקרקע לטייסים. היום ייפגש מנהל רשות החברות הממשלתיות, אייל גבאי, עם נציגות עובדי החברה בניסיון אחרון ליישב את המחלוקת, כדי שאפשר יהיה להפעיל את תאגיד העובדים לרכישת המניות


00:00 ,02.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט
הרכישה המוזלת של מניות אל על על ידי עובדי החברה מוטלת בספק, לנוכח הסכסוך בין עובדי הקרקע לטייסים. היום ייפגש מנהל רשות החברות הממשלתיות, אייל גבאי, עם נציגות עובדי החברה בניסיון אחרון ליישב את המחלוקת, כדי שאפשר יהיה להפעיל את תאגיד העובדים לרכישת המניות.

נציגות עובדי אל על הודיעה בשבוע שעבר כי אם לא תאושר הפעלתו של התאגיד, ייפתחו העובדים בשביתה. מחרתיים תסתיים האורכה של 30 יום מהמועד המקורי להפעלתו של התאגיד. בשבוע שעבר נראה היה כי מושגת הסכמה, אך התברר כי נציגי עובדי הקרקע וטייסי החברה לא הצליחו להגיע לעמק השווה.

הפעלת התאגיד נכשלה עד כה עקב התנגדות הטייסים למבנה ההנהלה שלו, לאחר שעובדי הקרקע בחברה הקימו את התאגיד ורשמו אותו. הטייסים דרשו ייצוג מאוזן במועצה - על אף שחלקם היחסי בקרב העובדים ובנציגות העובדים נמוך. נציגיהם של עובדי הקרקע לא קיבלו את עמדת הטייסים.