רומנו באילת: האתגר הוא לפעול לאילת כבר בחורף הקרוב

ראשי אל על קראו למלונאים ולשר התחבורה לפעול מיידית ליישום ההחלטה להפעיל את הטיסות לאילת כדי לא לפגוע בתיירות החורף. חיים רומנו: בשלב ראשון נשקיע חצי מיליון דולר לעידוד התיירות


00:00 ,08.09.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ראשי אל על קראו למלונאים ולשר התחבורה לפעול מיידית ליישום ההחלטה להפעיל את הטיסות לאילת כדי לא לפגוע בתיירות החורף. חיים רומנו: בשלב ראשון נשקיע חצי מיליון דולר לעידוד התיירות
 
הנהלת אל על הגיעה אתמול לאילת במטוס אל על, נפגשה עם ראשי התאחדות המלונות וסוכנים וסיירה בשדה התעופה באילת. מנהלי החברה שהגיעו לעיר הם מנכ"ל אל על חיים רומנו, סמנכ"ל מבצעים ליאור יבור, סמנכ"ל לקוחות דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, אלי כהן. חברי ההנהלה ערכו את הסיור באילת לקראת קבלת האישור של אל על להפעיל טיסות לעיר הדרומית.
 
בפגישה עם ראשי התאחדות המלונות אמר רפי שדה, יו"ר התאחדות בתי המלון באילת: "אני מברך על כניסתה של אל על לקו לאילת, בעבר העיר אילת נתקלה בבעיות בשל הריחוק מהמרכז, ועם תחילת הפעלת הקו של אילת לעיר תהפוך העיר לנגישה כמו יתר ערי התיירות המובילות בעולם, ותביא לקידום התיירות בעיר".
 
רפי שדה הוסיף כי "התאחדות בתי המלון מנסה לקדם את המהלך הזה כבר 4 שנים". לדברי , יו"ר התאחדות בתי המלון באילת בכוונתו לפנות לשר התחבורה על מנת לאשר את הטיסות במהרה בכדי שתיירות החורף לא תיפגע.
 
חיים רומנו, מנכ"ל אל על, אמר בפגישה כי "לאחר התעקשות ממושכת של אל על הצליחה החברה לקבל אישור עקרוני, אנו נצטרך לתרגם אותו הלכה למעשה מרמת התדירויות ועד לרמת הסלוטים, האתגר הוא להרים את התיירות באילת כבר החורף. אני מקווה כי הפעלת הטיסות הסדירות לאילת יאיצו את קידום הקמתו של שדה בינלאומי באילת. הכוונה שלנו להשקיע חצי מיליון דולר בשלב הראשון לעידוד התיירות מהעולם ובעיקר מארה"ב. בנוסף, אנו מתכוונים לפתח שירותי קרקע בדומה לאתרי תיירות מובילים בעולם אשר יאפשרו לתייר המגיע לישראל חוויית טיסה ונופש מרגע עלייתו למטוס ועד להגעה לאילת".