רום טופ אויאיישן: "מפגשי ארוחת בוקר" עם נציגי חברות השילוח ועמילות המכס

רום טופ אויאישן, נציגת אווה אייר בישראל, עורכת בימים אלו סדרת "מפגשי ארוחת בוקר" ומארחת את נציגי חברות השילוח ועמילות המכס ,בקבוצות של כ-25 משתתפים מסביב לשולחן מרכזי ואינטימי


00:00 ,18.03.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
רום טופ אויאישן, נציגת אווה אייר בישראל, עורכת בימים אלו סדרת "מפגשי ארוחת בוקר" ומארחת את נציגי חברות השילוח ועמילות המכס ,בקבוצות של כ-25 משתתפים מסביב לשולחן מרכזי ואינטימי.

במהלך "מפגשי ארוחת הבוקר" ניתנת סקירה קצרה וממצה על פעילות אווה אייר בעולם וכמובן על פעילותה של החברה בישראל. לאחר הסקירה מוזמנים האורחים לסעוד את נפשם בארוחת בוקר "מלכותית" שמגישה קלודין מ"מסעדת קלודין" ביהוד.

"האווירה הלא פורמלית ,התכנים המעניינים, טיב הארוחה והשירות הינם הנוסחה המנצחת לאירוע מסוג זה", אמר קובה שנהב, מנהל רום טופ אויאישן, וציין לטובה את האינטרקציה האישית שנוצרת עם נציגי חברות השילוח ועמילות המכס.

חברת רום טופ אויאיישן החלה לייצג את אווה אייר בישראל בספטמבר 2003. השירות שמציעה חברת רום טופ הינו שירות יומי הטיסה היומית של ק.א.ל לליאז' ואילו חברת Eva Air מפעילה טיסה יומית מבריסל לטייפה, וה- HUB בטייפה לכ- 20 יעדים במזרח הרחוק ואוסטרליה.

את חברת רום טופ אויאיישן מנהל קובה שנהב שעבד כ- 25 שנה בחברת אל על. שם שימש בין תפקידיו השונים כמנהל תחנת אל על באילת, כנציג החברה בקניה ואח"כ בספרד ופורטוגל, כאחראי על נתיבי המזרח הרחוק באל על. בשנת 1999 פרש מר שנהב מאל על.