ר.פ.א.פורט תעופה החלה בהובלת מטענים גם לויאטנם

דב רפפורט, מנכ"ל ר.פ.א.פורט תעופה: "תנועת המטענים במטוסי 'אוזבקיסטאן איירווייס' נמצאת בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות. היעדים המגוונים לשילוח מטענים במזרח הרחוק, הביטחון בהגעה ליעד בזמן ובמהירות ובמחירים אטרקטיביים, הוכיחו את הצלחת המוצר"


00:00 ,04.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
ר.פ.א.פורט תעופה החלה להוביל מטענים גם לויאטנם (האנוי והו- צ'י- מין) באמצעות חברת התעופה "אוזבקיסטאן איירווייס", ישירות מישראל דרך טשקנט

בחודשים אלה החלה ר.פ.א.פורט תעופה להוביל מטענים גם לויאטנם (האנוי והו- צ'י- מין) - יעד חדש נוסף, אליו מגיעה חברת התעופה "אוזבקיסטאן איירווייס" ישירות מישראל דרך טשקנט. חברת "ר.פ.א.פורט תעופה", המשמשת כנציגות (GSA) הרשמית של "אוזבקיסטאן איירווייס" בישראל, מובילה מטענים ליעדים מגוונים במזרח הרחוק ולמדינות חבר העמים, ולה נסיון של 35 שנה בענף.

לדברי דב רפפורט, מנכ"ל חברת "ר.פ.א.פורט תעופה": "תנועת המטענים במטוסי 'אוזבקיסטאן איירווייס' נמצאת בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות. היעדים המגוונים לשילוח מטענים במזרח הרחוק, אשר מוצעים על ידי החברה, הביטחון בהגעה ליעד בזמן ובמהירות ובמחירים אטרקטיביים, הוכיחו את הצלחת המוצר".

דובר החברה ציין כי מהתפלגות תנועת המטענים האווירית במחצית הראשונה של 2004, עולה כי "אוזבקיסטאן איירווייס" נמצאת במקום ה-11 בהובלת מטענים והיא בין המובילות בהובלת מטענים בין ישראל למזרח הרחוק. זאת למרות, שיש לה רק שלוש טיסות שבועיות, בהשוואה למספר טיסות גבוה יותר של החברות האחרות המדורגות לפניה.

חברת "ר.פ.א.פורט תעופה" מבצעת שינוע מטענים למגוון מדינות ברחבי העולם ובעלת נסיון של 35 שנה בענף. החברה מספקת שרותי הובלה משולבת, באוויר, בים וביבשה. "ר.פ.א.פורט תעופה" מבצעת גם הובלות צ'רטר, עם חברות תעופה מחבר העמים במטוסי איליושן 76 (מטוסי מטען המכילים 45 טון מטענים) ומטוסי אנטונוב שונים, כולל למטענים מעל 100 טון, בהובלות משולבות בים ובאוויר.