קוריאן אייר תפעיל 747-400F בקו ישיר דרום קוריאה-ישראל

חברת התעופה קוריאן אייר, באמצעות נציגתה בישראל חברת טורבו קרגו GSA, תפעיל קו סדיר של הטסת מטענים בקו תל אביב-סיאול, החל בנובמבר השנה


00:00 ,15.10.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה קוריאן אייר, באמצעות נציגתה בישראל חברת טורבו קרגו GSA, תפעיל קו סדיר של הטסת מטענים בקו תל אביב-סיאול, החל בנובמבר השנה.
 
חברת התעופה קוריאן אייר תפעיל קו סדיר וישיר להטסת מטענים בקו תל אביב-סיאול. כך מסר ערן זילברמן, מנכ"ל חברת טורבו קרגו GSA, נציגתה של החברה הקוריאנית בישראל. כבר ב- 20 ו- 27 בנובמבר יגיעו שתי טיסות צ'ארטר ראשונות של קוריאן אייר מסיאול. הטיסות יימריאו מנתב"ג ביום ב' ב- 07:00-08:00 בבוקר וינחתו בסיאול 10 שעות אח"כ.
 
הקו ייחנך באופן רשמי ב- 18 בדצמבר.
 
הקו החדש והישיר יפעיל Freighter מסוג 747-400F ייעודי. הטיסה מנתב"ג תצא בכל שבוע ותנחת ישירות בסיאול ובאמצעות טיסות המשך יתאפשר פיזור למגוון רחב של יעדים במזרח הרחוק.
 
עד כה הציעה טורבו קרגו GSA שירותי הטסת מטענים לדרום קוריאה באמצעות הטיסות שמקיימת אל על, פעמיים בשבוע לסיאול, במסגרת הסכם קוד שרינג בין אל על וקוריאן אייר. שיתוף הפעולה ארוך הטווח עם אל על היה לשביעות רצונה המלא של קוריאן אייר ולכן, בקרוב מאד צפויה להגיע לישראל משלחת של בכירים מההנהלה הראשית בכדי לסכם את הרחבת הפעילות בין שתי החברות.
 
הסחר מול דרום קוריאה צבר בתקופה האחרונה תאוצה רבה. בחודש אוגוסט תפסה דרום קוריאה את המקום הראשון בשיעור הגידול ביצוא של ישראל, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בגידול של כ- 63% ביצוא הסחורות אל מדינה זו שהסתכם בכ- 64 מיליון דולר.