קוריאן אייר קרגו: עלייה חדה ביצוא האווירי מקוריאה

חברת התעופה למטענים מדווחת כי היא תוסיף 41 טיסות מטען מעבר לטיסות המתוכננות החודש וזאת עקב ביקושים ערים מצד חברות מקומיות. מייחסת הגידול ביצוא לעונת החגים בארה"ב ובאירופה


00:00 ,16.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת התעופה למטענים מדווחת כי היא תוסיף 41 טיסות מטען מעבר לטיסות המתוכננות החודש וזאת עקב ביקושים ערים מצד חברות מקומיות. מייחסת הגידול ביצוא לעונת החגים בארה"ב ובאירופה
 
חברת קוריאן אייר קרגו דיווחה השבוע כי היא עתידה לשבור החודש שיא בנפח הסחורות המיוצאות מקוריאה, וזאת לאור עלייה חדה בביקוש ליצוא על ידי חברות קוריאניות.
 
החברה הודיעה כי בהתאם לביקוש הגדל בכוונתה להפעיל 41 טיסות מטען נוספות מסיאול החודש, וזאת על מנת לעמוד בביקוש המגיע מחברות מקומיות המייצאות בעיקר מוצרי אלקטרוניקה בדרכם לארה"ב ולאירופה.
 
טיסות המטען הנוספות – במספר שיא עבור החברה עד כה – יישאו סחורה במשקל כולל של 4,100 טון מטען, ומדובר בהמשך מגמה חיובית בהמשך לפעילות ערה בחודשים ספטמבר ואוקטובר כאשר החברה הפעילה בהתאם לביקושים 10 טיסות מטען נוספות בספטמבר ו-13 טיסות מטען נוספות באוקטובר.
 
חברת קוריאן אייר קרגו דיווחה עוד כי היא שינעה סחורה מדרום קוריאה בנפח של 30,834 טון מטען בחודש ספטמבר ו-33,066 טון מטען בחודש אוקטובר – עלייה של 33% ושל 24% בהתאמה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
 
מהחברה נמסר עוד כי בכוונת החברה להפעיל את מטוסי המטען הגדולים ביותר שיש ברשותה וזאת על מנת לתת מענה לביקוש שצפוי לעמוד בחודש נובמבר, על פי חישובי החברה, יצוא בנפח כולל של 35 אלף טון מטען – עלייה של 57% לעומת החודש המקביל אשתקד.
 
יש לציין כי תנועת המטענים הגוברת מתגברת באופן מסורתי בחודשים הללו, וזאת לרגל עונת החגים הרבים כגון חג ההודיה וחג המולד. מהחברה נמסר עוד כי היא משנעת בבטן מטוסיה בעיקר מסכי LCD, מכשירי טלפון סלולריים, מחשבים ניידים וכן חלקי חילוף למכוניות. 
 
נציין כי חברת קוריאן אייר קרגו נחשבת לחברת המטענים הגדולה בעולם בחמש השנים האחרונות. החברה מתפעלת צי של 25 מטוסי מטען של בואינג מדגם 747 ובכוונתה להוסיף לצי שלה 4 מטוסי מטען חדשים במהלך שנת 2010.