קוריאן אייר מרחיבה שירותי המטען לוויטנאם

תפעיל להאנוי מטוס מטען בין ההאב של החברה בעיר Incheon לעיר הבירה האנוי באמצעות שתי טיסות שבועיות


00:00 ,01.11.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

תפעיל להאנוי מטוס מטען בין ההאב של החברה בעיר Incheon לעיר הבירה האנוי באמצעות  שתי טיסות שבועיות
 
חברת התעופה קוריאן אייר פרסמה לאחרונה כי חברת המטען שלה, קוריאן אייר קרגו, תתחיל להפעיל ב-27 באוקטובר מטוס מטען בשירות קבוע להאנוי, בירת וייטנאם.
 
חברת קוריאן אייר קרגו תפעיל בקו מטוס בואינג 747 מסוג 400F שימריא מהעיר Incheon לעיר Hanoi דרך סינגפור פעמיים בשבוע בימי שלישי וחמישי, וכן שתי טיסות ישירות שיפעלו מהעיר Hanoi לעיר Incheon בימי רביעי ושישי.
 
מהחברה נמסר כי האנוי, עיר בעלת אוכלוסין של כשישה מיליון איש, מתפתחת בהתמדה, וזאת בהמשך לכוונתה של הממשלה לפתח את צפון המדינה באמצעות השקעה של חברות בינלאומיות במתחמים תעשייתיים בסביבות העיר האנוי. המתחמים הללו מארחים חברות רב לאומיות כגון קנון, נייקי וטויוטה, וכן השקעה ופיתוח של תעשיות נוספות כגון תעשיית הטקסטיל.
 
חברת קוריאן אייר קרגו מעניקה שירות לעיר המרכזית בדרום וייטנאם – הו צ'י מין מאז 1998. מהחברה נמסר כי קוריאן אייר הכירה בחשיבותה של כלכלת וייטנאם, הנחשבת לאחת מהמדינות בעלות הצמיחה המהירה ביותר בדרום-מזרח אסיה, ובשוק המטענים האווירי שלה, וכי הדבר משתקף היטב בשירות החדש להאנוי, בירת המדינה, באמצעות שירותים ישירים להאב של Korean Air Cargo בעיר Incheon בקוריאה.
 
יש לציין כי חברת קוריאן אייר קרגו תפסה את המקום הראשון בקרב חברות התעופה המתפעלות שירותי מטען בין השנים 2004 ועד 2008, וזאת על פי ארגון יאט"א, ארגון התעופה העולמי.