קבוצת קריאף תייצג את Air China מטענים בישראל

ראובן קריאף: "אנו סמוכים ובטוחים כי כניסתה של אייר צ'יינה לשוק המטענים בישראל תסייע רבות לקשרי הכלכלה בין המדינות". חברת RomTopתהיה סוכן המכירות כאשר השיווק והשירות יבוצעו על ידי א.ד שירותים


00:00 ,12.08.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

ראובן קריאף: "אנו סמוכים ובטוחים כי כניסתה של אייר צ'יינה לשוק המטענים בישראל תסייע רבות לקשרי הכלכלה בין המדינות". חברת RomTopתהיה סוכן המכירות כאשר השיווק והשירות יבוצעו על ידי א.ד שירותים
 
ענקית התעופה הסינית חברת אייר צ'יינה חתמה על הסכם עם קבוצת קריאף אשר לפיו תשמש הקבוצה כסוכן המכירות למטענים של חברת התעופה בישראל. על כך מסר ראובן קריאף, הבעלים ומנכ"ל קבוצת קריאף, לאחר חתימת הסכם פעילות משותף.

 

במסגרת זו תשמש חברת RomTop (מקבוצת קריאף) סוכן המכירות כאשר השיווק והשירות יבוצעו על ידי חברת א.ד שירותים.

 

על פי הערכת החברה מוטסים בכל שבוע כ-600 טון של סחורות בקו ישראל- סין - ישראל. כניסתה של אייר צ'יינה תקל משמעותית על מעבר הסחורות, קיצור הזמנים ותשפר משמעותית העלות הכספיות. 
 
"אנו שמחים על כניסתה של חברת אייר צ'יינה לישראל ועל המינוי שלנו כסוכן המכירות שלה למטענים. אנו סמוכים ובטוחים כי כניסתה של אייר צ'יינה לשוק המטענים בישראל תסייע רבות לקשרי הכלכלה בין המדינות ותשנה מקצה לקצה את מערך השינוע אל המזרח הרחוק כולו. אני מבקש לנצל את ההזדמנות ולהודות באופן אישי לשגריר סין בישראל, Jun Zhao אשר תמך וסייע רבות בהבאת אייר צ'יינה לשוק הישראלי" מסר ראובן קריאף. 
 
חברת Air china הינה חברת התעופה הלאומית של סין, ובסיסה נמצא בנמל התעופה הבינלאומי בבייג'ין. חברת אייר צ'יינה היא חברת התעופה הגדולה ביותר בסין והיא טסה אל כ-140 יעדים שונים ברחבי סין ועוד מאות יעדים במזרח הרחוק וברחבי הגלובוס.  צי המטוסים של החברה כולל  209 מטוסי בואינג ואיירבוס ועוד 74 מטוסים בהזמנה. אייר צ'יינה חברה בברית Star Alliance וכן נותנת חסות בלעדית בתחום התעופה למשחקי האולימפיאדה של בייג'ין. 

 

שיתוף הפעולה בין Air china וחברת קריאף הוא נדבך נוסף של פעילות החברה בסין בפרט ובמזרח הרחוק בכלל. קריאף, בנוסף, מייצגת בישראל את חברת הבלדרות והלוגיסטיקה הסינית China Air Express.