קבוצת משלחים בסיור לימודי בלונדון

מטרת הסיור היתה ללמוד על שיתוף הפעולה בין אל על קרגו לאמריקן איירליינס בטיסות מטען לרחבי ארה"ב. שיקו חלואני, מנהל קשרי התפעול באל על: השת"פ המוצלח יביא בקרוב להרחבת הפעילות ביבוא מארה"ב


00:00 ,22.02.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

מטרת הסיור היתה ללמוד על שיתוף הפעולה בין אל על קרגו לאמריקן איירליינס בטיסות מטען לרחבי ארה"ב. שיקו חלואני, מנהל קשרי התפעול באל על: השת"פ המוצלח יביא בקרוב להרחבת הפעילות ביבוא מארה"ב
 
בשבוע שעבר חזרה קבוצת משלחים ישראלים מסיור לימודי בן 3 ימים בלונדון. הסיור אורגן על ידי אל על קרגו בשיתוף עם חברת אמריקן איירליינס קרגו המיוצגת בארץ על ידי חברת ACI.
 
מטרת הסיור היתה ללמוד על שיתוף הפעולה בין שתי החברות בטיסות מטען לרחבי ארה"ב. לדברי שיקו חלואני, מנהל קשרי תעופה באל על קרגו, כחלק משיתוף הפעולה הקיים בין אל על קרגו לבין אמריקן איירליינס זו השנה הרביעית ברציפות חברת אל על משווקת מוצר ביצוא מישראל אשר מגיע ליעדים שונים ברחבי ארה"ב כגון דאלאס, אטלנטה, שיקגו, ניו יורק, בוסטון, מיאמי ולוס אנג'לס תוך יומיים באמצעות חיבור עם טיסות אמריקן איירליינס בלונדון.
 
בסיור השתתפו 12 הסוכנים הגדולים ביצוא מישראל אשר ביקרו במהלך הסיור במחסני WFS שם מתבצעת פעילות אל על קרגו וכן אמריקן איירליינס, שם צפו המשלחים בתפעול המהיר ובזרימה של המשלוח בזמן הפריקה והטעינה. לצד הסיורים בשטח, התדרוכים והמצגות נהנו המשלחים בנוסף מפעילויות בשעות הפנאי כגון שופינג, מסעדות, הופעות מוזיקליות וכן ממזג אוויר מצוין.
 
לדברי חלואני, האסטרטגיה של אל על קרגו היא להרחיב את הפתרונות המוצעים ללקוחות החברה באמצעות הגברת שיתוף הפעולה עם חברות תעופה נוספות. לדבריו, השת"פ המוצלח עם אמריקן איירליינס יביא בקרוב להרחבת הפעילות ביבוא לישראל מארה"ב.
 
חלואני הוסיף וציין כי לרגל השקת הפעילות של אל על בטיסות לסאו פאולו בדרום אמריקה בחודש מאי הקרוב בימים בהם החברה לא תבצע טיסות ישירות לדרום אמריקה אל על תפעיל טיסות דרך לונדון לדרום אמריקה באמצעות אמריקן איירליינס כך שהשירות לדרום אמריקה יהיה על בסיס יומי.
 
כמו כן ציין חלואני כי החברה פועלת בנוסף להרחבת השירות דרך נמלי התעופה של בריסל בבלגיה ודרך שארל דה גול בצרפת.