ק.א.ל תפעיל צוותי ביטחון בליאז' ובניו יורק

החברה חגגה 10 שנות פעילות בנמל התעופה בליאז' והטיסה כ-180 בכירים מתחום השילוח האווירי מישראל לאירוע הוקרה שנערך בליאז'. הביקור כלל סיור במסוף המטענים Lachs


00:00 ,29.03.2007 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה חגגה 10 שנות פעילות בנמל התעופה בליאז' והטיסה כ-180 בכירים מתחום השילוח האווירי מישראל לאירוע הוקרה שנערך בליאז'. הביקור כלל סיור במסוף המטענים Lachs
 
חברת ק.א.ל חגגה השבוע בליאז' על פי הזמנת הנהלת שדה התעופה הבלגי 10 שנות פעילות במקום באמצעות מסוף המטענים לקס (LACHS) אשר הינו בבעלות מלאה של חברת ק.א.ל.
 
המאורע החגיגי צוין על ידי הנהלת נמל התעופה ליאז' באירוע בהשתתפות עשרות בכירים בממשלה הבלגית, אנשי פרלמנט, אנשי עסקים מקומיים ונציגי לקוחות עימם עובדת חברת ק.א.ל כמו גם נציגים של חברת TNT אשר הפכה את נמלת תעופה ליאז' ל-Hub אירופאי חשוב שלה ובימים אלה היא מרחיבה את אחיזתה בשדה ומשקיעה בבניית מחסן לוגיסטי חדש ומשרדים ראשיים בשדה עצמו.
 
חברת ק.א.ל מצדה בחרה להטיס מישראל במטוס חכור של חברת ישראייר כ-180 לקוחות מועדפים שלה בהם בכירים בתחום כגון מנכ"ל חברת טרנסלל מוטי פרידמן, אבי רייך, מנכ"ל חברת פליינג קרגו, יוחנך וולך, מנכ"ל חברת ניולוג, ג'קי ביטון, מנכ"ל ג'קי ליין, מנהלי מחלקות יצוא ויבוא בחברות אלו, אנשי מכירות ועובדי החברה אשר יצאו לליאז' במטרה להתאוורר ליום אחד מהעבודה השגרתית במשרד.
 
עם הגעת מטוס ישראייר לליאז' נערך למבקרים מישראל סיור קצר בשדה התעופה אשר הסתיים במסוף המטענים Lachs. איתן בן דוד, יו"ר ק.א.ל אשר היה אף הוא בטיסה ובירך באופן אישי את כל אחד מהנוכחים, ציין כי ק.א.ל השיגה פריצת דרך משמעותית מבחינתה כאשר לאחרונה היא קיבלה אישור להפעיל צוותי ביטחון מטעמה הן במסוף המטענים בליאז' הן בשדה התעופה JFKבניו יורק.
 
לאחר סיור קצר בעיר ליאז' וביקור בחנות מפעל לשוקולד Galler חזרו המבקרים מישראל לטרמינל בליאז' שם כבר המתינו להם כ-200 נציגים מהאיחוד האירופאי, ממשלת בלגיה, הנהלת שדה התעופה ליאז' ומכבודים מקומיים. במסגרת הנאומים והתודות קיבל יו"ר ק.א.ל איתן בן דוד מתנת הוקרה על 10 שנות פעילות בשדה מאת ז'וזה אפאר, יו"ר דירקטוריון נמל התעופה ליאז', והודה בנאומו לאנשי התפעול והמכירות של נמל התעופה בליאז', למשלחים, לנציגי ק.א.ל המקומיים, וציין כי חברת ק.א.ל היתה החברה הראשונה אשר נכנסה לפעילות בשדה התעופה לפני 10 שנים.
 
יו"ר ק.א.ל סיפר כי עד החברה פעלה עד לפני 10 שנים בקלן, גרמניה אך מסיבות שונות החליטה לחפש שדה תעופה אחר לפעול ממנו. תוכניות הפיתוח בליאז' – אשר הפך משדה תעופה צבאי ובלתי פעיל של נאט"ו לשדה תעופה המיועד לטיסות מטען - משכו את תשומת לבה. עד כה הושקעו 15 מיליון יורו במסוף המטענים LACHS בליאז', ציין בן דוד.
 
בסוף האירוע חיכו המוזמנים לטיסה שתצא בחזרה לישראל בעקבות הנחיות המנוחה של צוות הטיסה. הטיסה חסרה נחתה בסופו של דבר בתל אביב ב03:30 לפנות בוקר. לצד חילוקי הדעות בנוגע למידת הפינוק של האירוע הועלה בעקבות הגיחה הקצרה לליאז' רעיון יצירתי ידי אחד המנכ"לים שהיו על המטוס: "עכשיו אני שוקל להטיס את הלקוחות לארוחת בוקר בניו יורק".