ק.א.ל מבטלת את הטיסה הישירה לאטלנטה

חברת ק.א.ל קווי אויר למטען תסיים בראשית מרץ להפעיל את הטיסות הישירות לאטלנטה שבארה"ב, בשל סיבות מסחריות ואופרטיביות, אך תציע כאלטרנטיבה שירות הובלה במשאיות שיקשר בין נמל התעופה JFK שבניו יורק עם אטלנטה. במקביל תחל ק.א.ל בחיוב בגין אחסנה במחסן בליאג' שבבלג


00:00 ,22.02.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

חברת ק.א.ל קווי אויר למטען תסיים בראשית מרץ להפעיל את הטיסות הישירות לאטלנטה שבארה"ב, בשל סיבות מסחריות ואופרטיביות, אך תציע כאלטרנטיבה שירות הובלה במשאיות שיקשר בין נמל התעופה JFK שבניו יורק עם אטלנטה. במקביל תחל ק.א.ל בחיוב בגין אחסנה במחסן בליאג' שבבלגיה.
 
בכיר בחברת ק.א.ל, התייחס לדברים ואמר: "חברת ק.א.ל. מנסה לגדול כל העת. מוצר הליבה שלנו הוא בקו תל אביב – ליאז' – ניו יורק. אנו מחוייבים להוסיף יעדים ולשם כך יש לבדוק באם הם רווחיים. הכוונה במושג רווחים היא שיהיה רווח על כל שעת טיסה וכאשר אין רווח או אפילו הפסד, חייבים להחליף יעד, למרות אי הנוחות שבדבר. כך עשינו גם כשיצאנו מאפריקה, משיקגו ועתה גם מאטלנטה. תמיד צריך לבדוק ולהחליט וכך עשינו".
 
במקביל הודיעה חברת ק.א.ל כי החל מ- 1 במרץ היא תחייב עבור איחסון במחסנה בליאג'. עבור משלוחים רגילים, החל מהיום השביעי ייגבו 72 יורו לטון עבור כל יום. ועבור משלוחים בקירור, החל מהיום השני ייגבו 100 יורו לטון עבור כל יום.
 
עוד נמסר כי לק.א.ל ולאגרקסקו ישנה חברה משותפת – חברת לאקס, הפועלת בליאז' ומפעילה שם את המחסן, המשמש כמחסן מעבר. לקוחות ק.א.ל נהנו מהעובדה שלא נגבו מהם דמי אחסנה וזאת מכיון שלאקס לא גבתה דמי אחסנה מק.א.ל. עוד צויין כי לקוחות רבים ניצלו זאת ואיחסנו מטען למשך מספר שבועות, אך יחד עם זאת החברה החלה להפסיד כסף כתוצאה מכך ולכן החליטה לגבות דמי אחסנה מק.א.ל.