ק.א.ל ואוריין משנעות את האופנוע הישראלי שיתמודד במרוץ ראלי פריז דקאר

גלעד בנאי הוא הישראלי השישי בהיסטוריה המשתתף במרוץ. חברת התעופה ק.א.ל (קווי אוויר למטען) תטיס את האופנוע הישראלי שיתמודד במרוץ היוקרתי ראלי פריז דקאר ואילו חברת השילוח אוריין תטפל בהטסת האופנוע לתחרות


00:00 ,27.12.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

גלעד בנאי הוא הישראלי השישי בהיסטוריה המשתתף במרוץ. חברת התעופה ק.א.ל (קווי אוויר למטען) תטיס את האופנוע הישראלי שיתמודד במרוץ היוקרתי ראלי פריז דקאר ואילו חברת השילוח אוריין תטפל בהטסת האופנוע לתחרות
 
חברת התעופה ק.א.ל (קווי אוויר למטען) תטיס את האופנוע הישראלי שיתמודד במרוץ היוקרתי ראלי פריז דקאר. האופנוע של המתמודד גלעד בנאי יוטס במטוס החברה לליאז' בבלגיה ומשם יעשה דרכו בתחבורה יבשתית עד לליסבון, בירת פורטוגל, בה נמצאת נקודת הזינוק של המרוץ.
 
מרוץ ראלי פריז דאקר, שבו משתתפים משאיות, מכוניות ואופנועים, הוא היוקרתי והקשה מבין המרוצים ונמשך 16 יום במהלכם עוברים המתמודדים 8,696 ק"מ. הראלי מתחיל באירופה לקטע קצר (בעבר בפריז, כיום בפורטוגל וספרד), עובר למרוקו שבאפריקה וחוצה את הסהרה דרך מאלי, מאוריטניה וסנגל.
 
גלעד בנאי הוא הישראלי השישי בהיסטוריה המשתתף במרוץ. הוא ירכב על אופנוע חדש מסוג ק.ט.מ EXC 525 Racingמשנת 2006, אשר עבר התאמה מיוחדת למרוץ כולל הגדלת מיכל הדלק, התקנת חיבורים ומעמדים למכשירי הניווט והמצוקה ועוד. בנאי יצא למסע לבדו, ללא צוות ליווי וללא מכונאי שיוכל לטפל באופנוע כדי לחסוך בעלויות.
 
יש לציין כי גלעד בנאי ניסה להתקבל למרוץ היוקרתי כבר בשנה שעברה, אך התאכזב כאשר קיבל הודעת דחייה. השנה ניסיונות ההרשמה צלחו בידיו והוא, כאמור, יוצא בדרכו למרוץ.
 
אשי אשכנזי, סגן מנהל אגף המסחר בק.א.ל, מסר כי החברה הסכימה להטיס את האופנוע במחיר מיוחד כדי לסייע לגלעד לממש את חלומו ולייצג את ישראל בתחרות. מדבקת ק.א.ל תתנוסס על האופנוע לאורך כל המרוץ.
 
חברת השילוח אוריין המטפלת בהטסת האופנוע לתחרות ובהחזרתו שילבה בין ההטסה האווירית של ק.א.ל הלוך וחזור והובלה יבשתית לנקודת ההתחלה.