ק.א.ל הצטרפה ליוזמת Cargo 2000

ביוזמת "קרגו 2000" משתתפות חברות מתחומי ההובלה האווירית כגון משלחים בינ"ל, נותני שירותי קרקע וחברות תעופה. יצחק טובלי: מחויבים להעניק ללקוחות שירות ברמה הגבוהה ביותר


00:00 ,18.08.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ביוזמת "קרגו 2000" משתתפות חברות מתחומי ההובלה האווירית כגון משלחים בינ"ל, נותני שירותי קרקע וחברות תעופה. יצחק טובלי: מחויבים להעניק ללקוחות שירות ברמה הגבוהה ביותר
 
חברת ק.א.ל קווי אוויר למטען הודיעה על הצטרפותה ליוזמת Cargo 2000, יוזמה של התעשייה ליישום מערכת ניהול איכות עבור כל תעשיית התובלה האווירית שמטרתה לשפר את יעילות תובלת המטענים באוויר. ביוזמת "קרגו 2000" משתתפות חברות מתחומי ההובלה האווירית כגון משלחים בינ"ל, נותני שירותי קרקע וחברות תעופה.
 
בידיעה שפורסמה בעיתונות זרה צוטט נשיא ק.א.ל, יצחק טובלי, באומרו "מטרתנו היא להשתפר באופן תמידי. החלטנו להטמיע את מערכת ניהול איכות של קרגו 2000 על מנת לשפר את הליכי העבודה בחברה, את מעבר האינפורמציה ועל מנת להדגיש את המחויבות שלנו להעניק ללקוחות שירות ברמה הגבוהה ביותר".
 
יעקב מזרחי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת ק.א.ל, ציין כי החברה הכניסה לאחרונה מערכת ERPחדשה לשימוש אשר מסוגלת לקבל ולשדר את כל סוגי המסרים וכי בחברה עובדים בימים אלה על בניית פורמטים מתאימים לתשדורת.
 
מזרחי ציין כי הוא מעריך שכניסה ליוזמה מהווה שיפור נוסף בפעילות החברה, בייחוד בפעילות הייבוא מאירופה, וכי המערכת החדשה תשפר את השירות שהחברה מעניקה ללקוחותיה בצד המסחרי, שירותי והעסקי.
 
מציין כי בבעלות חברת ק.א.ל שני מטוסי בואינג 200F-747 בעל יכולת קיבולת של למעלה מ-110 טון מטען. המטוסים הללו פועלים בלוח טיסות קבועות שבע פעמים בשבוע במסלול תל אביב - ליאז', שם יש לחברה מרכז לוגיסטי, וכן טסים פעמיים בשבוע בין ליאז' וניו יורק.
 
חברת ק.א.ל משנעת כ-75 אלף טון מטען בשנה ומייצאת סחורה מגוונת מישראל כגון מוצרי טריים מהחקלאות וכן חומרים תעשייה ומייבאת לישראל מכונות כבדות לתעשייה, מכוניות, ציוד מדעי, בקר וכן חומרים מסוכנים מכל רחבי העולם.