צו מניעה זמני כנגד מכירת אחזקות אל על בממן

בהמשך לדוח המיידי מיום 12 באפריל 2005 בדבר התקשרות אל על בהסכמים למכירת כל אחזקותיה בחברת ממ"ן מסופי מטען וניטול בע"מ, אשר אמורים להיות מושלמים ביום חמישי האחרון (14 אפריל), הרי שביום קודם (13 אפריל) הוצאה בקשה על ידי חברת גולדן פוינט בע"מ כנגד אל על וכנג


00:00 ,17.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בהמשך לדוח המיידי מיום 12 באפריל 2005 בדבר התקשרות אל על בהסכמים למכירת כל אחזקותיה בחברת ממ"ן מסופי מטען וניטול בע"מ, אשר אמורים להיות מושלמים ביום חמישי האחרון (14 אפריל), הרי שביום קודם (13 אפריל) הוצאה בקשה על ידי חברת גולדן פוינט בע"מ כנגד אל על וכנגד הרוכשים (תעבורה אחזקות בע"מ ונפתלי ש.ש. השקעות בע"מ) למתן צו מניעה זמני כנגד השלמת העסקאות ובקשה לקבוע כי ההסכמים בטלים ולהורות לאל על למכור את אחזקותיה בממ"ן בדרך של מכרז.

 

כן הומצאה לאל על החלטת בית המשפט המחוזי בתל אביב לפיה ניתן צו ארעי כנגד השלמת העסקאות, וזאת עד שתובא הבקשה בפני שופט ותנתן החלטתו. אל על בוחנת את הבקשות ותגיב בהתאם להליך שיקבע בית המשפט.

 

כידוע, אל על חתמה בשבוע שעבר על הסכם עם חברת תעבורה בשליטת משפחת ליבנת, ועם חברה בשליטת אודי רקאנטי, למכירת כל אחזקותיה (26 אחוז) בחברת ממ"ן מסופי מטען וניטול בע"מ. המכירה נקבעה בתמורה כוללת של 12.8 מיליון דולר. מחיר זה משקף שווי חברה של 49.2 מיליון דולר.