פרטנר השיקה שירותי אינטרנט אלחוטי מהיר למנוייה במטוסים

דן אלדר, סמנכ"ל קשרי חוץ בפרטנר, ציין כי פרטנר היא החברה הסלולרית הראשונה בישראל שמשיקה שירות מתקדם זה ללקוחותיה. "שיתוף הפעולה הייחודי בין חברת פרטנר ל-Connexion by Boeing הניב שירות מתקדם ומעניין נוסף ללקוחות פרטנר. חברת פרטנר שמחה לספק ללקוחותיה את האפ


00:00 ,14.11.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

דן אלדר, סמנכ"ל קשרי חוץ בפרטנר, ציין כי פרטנר היא החברה הסלולרית הראשונה בישראל שמשיקה שירות מתקדם זה ללקוחותיה. "שיתוף הפעולה הייחודי בין חברת פרטנר ל-Connexion by Boeing הניב שירות מתקדם ומעניין נוסף ללקוחות פרטנר. חברת פרטנר שמחה לספק ללקוחותיה את האפשרות לתקשר עם עמיתים לעבודה ובני משפחה גם בשחקים."
 
חברת פרטנר מכריזה על השקת שירות אינטרנט אלחוטי מהיר (WIFI) עם חברת Connexion by Boeing, יחידה עסקית של  חברת Boeing, המספקת שירות זה כמו גם שירותי תקשורת נתונים מהירה ושירותי בידור למטוסים מסחריים ולנוסעיהם, ולמפעילים של מטוסי מנהלים פרטיים או ממשלתיים.
 
שירותי אינטרנט אלחוטי מהיר יסופקו ללקוחות פרטנר כאשר הם טסים במטוסים המצוידים במערכת של  Connexion by Boeing. הציוד מותקן במטוסים של חברות תעופה רבות, ובתוכן אל על ולופטהאנזה והשירות זמין כיום בטיסות לישראל וממנה. מנויי orangeיכולים החל מהיום להתחבר באמצעות מחשבם הנייד לרשת האלחוטית במטוס, לגלוש באינטרנט ולקבל את החיוב בחשבונית orangeהחודשית שלהם.
 
השימוש בשירות האינטרנט האלחוטי במטוס פשוט ונוח: מנויי orangeשירצו להשתמש בשירות יצטרכו לפתוח את מחשבם הנייד, ל"התביית" על הרשת האלחוטית שפרושה במטוס, להזדהות כלקוחות פרטנר ולהתחיל לגלוש.
 
המנויים יחוייבו עבור הגלישה בחשבונית ה-orangeהחודשית. החיוב בגין השירות הוא על פי אורך הטיסה: קצרה (3 שעות או פחות), בינונית (3 עד 6 שעות) או ארוכה (6 שעות ומעלה). שימוש בשירות במהלך טיסה קצרה יעלה 68 ₪, בטיסה בינונית 90 ₪ ובטיסה ארוכה 135 ₪. עם זאת, אמר דן אלדר, סמנכ"ל קשרי חוץ בפרטנר, כי "לרגל ההשקה יינתן השירות ללקוחותינו ללא תשלום עד סוף נובמבר".