פלטרנספורט תייצג את Envirotainer בישראל

החברה המייצרת מכולות קירור מתוחכמות בחרה בחברת פלטרנספורט הישראלית לשמש כנציגתה הבלעדית בארץ. המכולות שמישות במיוחד בתעשיית התרופות, הייטק וביו-טק


00:00 ,02.11.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה המייצרת מכולות קירור מתוחכמות בחרה בחברת פלטרנספורט הישראלית לשמש כנציגתה הבלעדית בארץ. המכולות שמישות במיוחד בתעשיית התרופות, הייטק וביו-טק
 
חברת Envirotainer, החברה החלוצה והמובילה בעולם לאספקת פתרונות הובלה אווירית בקירור, בחרה בחברת פלטרנספורט על מנת להיות ה-GSA שלה בישראל. חברת פלטרנספורט תהיה נציגת המכירות של החברה בישראל, ויש לשער כי הסכם זה יחזק את הקשר של פלטרנספורט עם שוק תעשיית ההייטק והתרופות המתפתח.
 
משמעות ההסכם, שנחתם באוקטובר האחרון, הינו כי מעתה יוכלו משלחים וחברות תעופה למשוך מכולות קירור מהתחנה בארץ והתבטל הצורך להביא מכולות ריקות מחו"ל. הטיפול במכולות יתבצע על ידי ממן, אשר מונתה להיות הנציג התפעולי של Envirotainer. בנוסף, יוכלו חברות תעופה להחזיר קונטיינרים רייקים בארץ ולהמנע מלהטיסם רייקים לחו"ל. הקמת התחנה בישראל תגביר משמעותית את זמינות הקונטיינרים בארץ ולדברי הילל מגנס, מנהל הייצוא של פלטרנספורט, צפוייה עלייה בשימוש בקונטיינרים מסוג זה בשוק הישראלי.
 
יש לציין שהחכירה של מכולות אלו תתבצע מול מחלקת ההזמנות האירופאית של Envirotainer שממוקמת בפרנפורט, כפי שהיה בעבר.
 
מגנס ציין שבנוסף למכולות מסדרת T2, המקוררות באמצעות קרח יבש, הלקוחות הישראליים יוכלו לשכור את המכולות החדישות ביותר של החברה, בהן מכולת קירור וחימום אלקטרונית המצוידת במדחס בשם RKN e1 אשר הושקה על ידי החברה בשנת 2005 על מנת לעמוד בדרישות המחמירות של תעשיית התרופות ובחוקי התעבורה הבינלאומיים.
 
מנהל השיווק והפיתוח בחברת Envirotainer, מרטין פיטר, אמר כי תעשיית התרופות והביו-טק הישראליות הינן תעשיות מתפתחות ביותר והתחזיות צופות גידול משמעותי בפעילותן בשנים הקרובות.
 
הילל מגנס הוסיף: "עם הגידול המתמיד בייצוא מוצרי בריאות מישראל, ואיתו הצורך המתמיד בשירות אחראי ואמין שיספק הובלה בטמפרטורה מבוקרת, אני מאמין כי חברת Envirotainer מציעה את הפתרון הנכון ואת המומחיות הנדרשת עבור משלחים בעלי דרישות גבוהות בהפצת שרשרת לוגיסטית תחת בקרת טמפרטורה".    
 
ההשקה הרשמית של תחנת השירות של Envirotainer בישראל תהיה ב-21 בנובמבר במתחם ממן.
 
חברת פלטרנספורט נוסדה בשנת 1947. המשרד הראשי של החברה נמצא בתל אביב וסניפים נמצאים בחיפה, אשדוד, ירושלים ושדה התעופה בן גוריון.