פורום מטען אוויר מעודד שימוש ברשת האינטרנט

בימים אלו החלה הנהלת פורום מטען אוויר לעודד את חברי הארגון לעודד שימוש ברשת האינטרנט על מנת לקבל הצעות מחיר להובלה באוויר. זאת במטרה להקטין עלויות ולשפר את תהליך השילוח ליצואנים ויבואנים


00:00 ,17.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בימים אלו החלה הנהלת פורום מטען אוויר לעודד את חברי הפורום להשתמש ברשת האינטרנט על מנת לקבל הצעות מחיר להובלה באוויר. זאת במטרה להקטין עלויות ולשפר את תהליך השילוח ליצואנים ויבואנים.
 
לצורך כך סיים הפורום בימים אלו את בדיקת המיזם של האתר בריטי Cargo Bid (כתובתו : http://www.cargo-bid.com) לאחר שנמצא שהשימוש באתר יכול לקצר התהליך ולחסוך זמן יקר לבדיקות מול עמילי מכס.
 
במסגרת האתר, היצואנים והיבואנים מזינים את פרטי המשלוח: נפח, כמות, יעד. בנוסף המשתמש תוחם את פרק הזמן לקבלת הצעות מחיר לשעות/ימים, וכאופציה הוא מגדיר האם לקבל הצעות מכל המשלחים הרשומים באתר או מחלקם.
 
אילן שחר, יו"ר פורום מטען אוויר, ציין שלאחר שיחות רבות עם מנהל האתר נתקבלה התחייבות כי לא ידרש מהמשתמש לשלם בגין השימוש באתר וזאת לחודשיים ימים מההרשמה. בתום התקופה, תיעשה פניה לכל אחד הנרשמים במטרה לבדוק האם יש כוונה להמשיך ולהשתמש באתר בעלות שתקבע.
 
"אנו מציעים לנסות את השימוש באתר ולקבל הצעות מחיר. זה יכול להגביר התחרות בין המשלחים, ולאפשר ביצוע משלוחים בחסכון מירבי בעלויות המשלוח", ציין שחר. והוסיף: "אנו מקווים שהמשתמשים יפיקו תועלת ויחסכו כסף וזמן יקר בתהליך השילוח".
 
לדבריו, במידה ותהיה היענות גדולה של חברי הפורום, הם ינסו לפעול ולהוזיל את העלות לכלל החברים. שחר ציין שבשיחה שקיים בימים האחרונים עם מפעילי האתר הועלתה האפשרות שכבר בימים הקרובים ניתן יהיה לקבל הצעות על משלוחים ימיים.