מר שחר שאב עידוד מעצם החלטת ממן לקבל את טענתו לגבי הבידוק הביטחוני, ומכאן יש להסיק, לטענת מר שחר, כי טענותיו צודקות לחלוטין, וזהו אינו סוף פסוק להחלטת ממן בפטור במהלך ימי הבידוק.
" תוספת ההוצאה בגין האחסנה ליצוא לא אמורה לממן את ההפחתות בתשלומי האחסון ביבוא. זאת אינה הדרך לעזור ליצואנים הפועלים על גבול הקו האדום ", כותב מר שחר.

עוד כותב מר שחר במכתבו שקביעתה של ממן כי שינוי התעריפים לא יגדיל את הכנסות החברה אינו ניתן לקביעה חד משמעית, היות ויש צורך לבדוק את הנושא בפרק זמן של לפחות כשנה. אז, לדבריו, יתבררו העובדות למאשרי הצו, ויתברר כי פורום מטען אוויר צודק בהסתייגויותיו.
" אנו מבקשים כי שר התחבורה ישהה את כל חיובי ממ"ן עד לסיכום הנושא ולאחר שמיעת כל השגות היצואנים המאוגדים בגופים השונים. אנו מוכנים לקביעת מועד לדיון מיידי בנושא, ובמידה ולא תענה בקשתנו ניאלץ לפנות למבקר המדינה כדי שיבדוק את נוהל קבלת ההחלטה השגויה ללא כל בדיקה צולבת של נתוני ממן מול נתוני המכס וגורמים נוספים אשר מרכזים את נתוני היצוא של מדינת ישראל ".