עמוס שפירא ירצה למנהלים על "שינוי תוך משבר"

מנכ"ל 'אל-על', עמוס שפירא, ירצה השבוע (ה', 22.4.2004) בפורום של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) על תהליכי השינוי שעברה חברת התעופה הלאומית בשנתיים האחרונות, לרבות תהליך ההפרטה ותהליכי שיפור הבאים לידי ביטוי בתוצאות 2003.


00:00 ,18.04.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מנכ"ל 'אל-על' ירצה בפני פורום של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל)

מנכ"ל 'אל-על', עמוס שפירא, ירצה השבוע (ה', 22.4.2004) בפורום של המרכז הישראלי לניהול (המי"ל) על תהליכי השינוי שעברה חברת התעופה הלאומית בשנתיים האחרונות, לרבות תהליך ההפרטה ותהליכי שיפור הבאים לידי ביטוי בתוצאות 2003. כזכור, לאחר שלוש שנים של הפסד עברה חברת 'אל-על' לרווח שנתי והרבעון האחרון של שנת 2003 היה הטוב ביותר מזה עשר שנים.

הרצאתו של עמוס שפירא, תחת הכותרת "שינוי תוך כדי משבר", תתקיים במסגרת מפגש של 'פורום מנכ"לים – הדור החדש' הפועל במסגרת המי"ל. המפגש יכלול סיור במתקני חברת 'אל-על' כולל במרכז השליטה והתחזוקה.

ב"פורום מנכ"לים – הדור החדש", בראשותו של אורי יוגב, הממונה על התקציבים במשרד האוצר, חברים מנהלים בכירים (עד גיל 45) המשמשים בתפקידי מנכ''ל או סמנכ''ל בחברות וארגונים. מפגשי הפורום מכוונים לסייע למנהלים בהתמודדותם עם אתגרי הניהול באמצעות החלפת ידע, יצירת קשרים עסקיים, דיונים לליבון סוגיות ניהוליות ומקצועיות וחשיפה לכלים ניהוליים חדשים.