עובדי חברת "אל על " בהתגייסות למען הקהילה

לקראת ראש השנה, ובפעם השניה בשנה זו, עובדי חברת "אל על" הציבו לעצמם משימה להעניק ליותר מ 400 משפחות מזון למשך חודש ימים. הסלוגן למבצע - " לתת אל על ומעבר – להתחיל את השנה בחיוך"


00:00 ,18.09.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
לקראת ראש השנה, ובפעם השניה בשנה זו, עובדי חברת "אל על" הציבו לעצמם משימה להעניק ליותר מ 400 משפחות מזון למשך חודש ימים. הסלוגן למבצע - " לתת אל על ומעבר – להתחיל את השנה בחיוך"

המזון ייאסף ע"י העובדים בנציגויות אל על בארץ ובחו"ל ויימסר ל ארגון לתת ב- 23 בספטמבר 2003.

עובדי חברת התעופה הלאומית "אל על" נרתמו , זו הפעם השנייה השנה , למבצע איסוף מזון לראש השנה עבור משפחות נזקקות. המזון שייאסף יועבר למשפחות באמצעות ארגון לתת, אשר עוסק בסיוע לאוכלוסיות במצוקה ומסייע בידיהן של כ 30,000 משפחות באמצעות 100 עמותות הפועלות בשיתוף עימו בכל רחבי הארץ.

המבצע נערך בקרב עובדי חברת אל על בארץ ונציגויות החברה בחו"ל .

משך כל השבוע ועד 23 ספטמבר, יאספו בכל מתקני "אל על " בארץ ובעולם מוצרי מזון בסיסיים כדוגמת: אורז, פסטה, חלב עמיד, קופסאות שימורים, מזון לתינוקות, דגנים, שמן, קמח, חטיפים לילדים, יין לחג וצנצנות דבש. ביום שבו ייאסף המזון, יצטרפו לעובדי אל על גם חניכי פנימיית ניצנים (של המועצה לילד החוסה), שאומצה על ידי עובדי החברה.

עובדי חברת "אל על " בהתגייסות למען הקהילהעמוס שפירא מנכ"ל חברת אל על : "אל על, כחברת התעופה הלאומית של ישראל, רואה עצמה חלק מהקהילה בה היא חיה, וכמחויבת לחברה הישראלית. מחויבות למען הקהילה, אסור תהא מן השפה אל החוץ כי אם כרוכה בפעולה, עשייה ובנתינה ".

" אל על היא חברה המזוהה עם ערכים ישראלים המעוררים בכולנו גאווה – ציונות, עשייה וחן ישראלי, ועובדי החברה מביאים ערכים אלה לידי ביטוי מדי יום הן בעבודתם והן בפעילותם ההתנדבותית ", הוסיף מר שפירא.

ערן וינטרוב, מנכ"ל לתת : " התגייסותם הנשנית של עובדי אל על למען האוכלוסייה הנזקקת בישראל מרגשת אותנו וממחישה את היותם של אזרחי ישראל ערבים זה לזה. הנתינה והאיכפתיות של החברות העיסקיות והעובדים באופן אישי הם שמחזקים אותנו בעבודתנו היום יומית והם שנותנים את התקווה לאלה שנזקקים לעזרתם ".

פרוייקט איסוף המזון, אינו היחיד בו עוסקת אל על במסגרת פעילות אל על והקהילה. בצד הפעילות המסחרית של החברה, עובדי החברה אימצו פנימיות של בני נוער מטעמה של המועצה לילד החוסה, עושים שיתופי פעולה שונים עם אלו"ט בעיקר מתוך מטרה לספק לאוטיסטים תעסוקה, מטפחים אמנות ישראלית ע"י הצגת תערוכות מתחלפות בטרקלין המלך דוד ועוד.