עובדי המכס באולם הנוסעים בנתב"ג יעברו הכשרה לשיפור איכות השירות

לראשונה יעברו כל עובדי המכס באולם הנוסעים בטרמינל החדש של נתב"ג -קורס באסרטיביות ושפת גוף אפקטיבית - כדי לשפר את איכות השירות הניתן לתייריםולנוסעים המגיעים לישראל.האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות בשיתוף היחידה לאיכות ומצויינות ברשות המיסים בישראל - יזמו


00:00 ,06.01.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

לראשונה יעברו כל עובדי המכס באולם הנוסעים בטרמינל החדש של נתב"ג -קורס באסרטיביות ושפת גוף אפקטיבית - כדי לשפר את איכות השירות הניתן לתייריםולנוסעים המגיעים לישראל.האגף להכשרה מקצועית במשרד התיירות בשיתוף היחידה לאיכות ומצויינות ברשות המיסים בישראל - יזמו וגיבשו את התכנים של הקורס החדשני.
 
לראשונה, כל עובדי המכס באולם הנוסעים בטרמינל החדש של נתב"ג, יעברו קורס מיוחד כדי לשפר את איכות השירות הניתן לתיירים ולנוסעים המגיעים ארצה. את תכני הקורס גיבשו משרד התיירות ומנהלת היחידה לאיכות ומצויינות ברשות המיסים, מיכל עמית.
 
כל קורס כולל 5 מפגשים והוא נערך פעמיים בשבוע. המחזור הראשון כבר יצא לדרך. הדגש בקורס הוא על מצוינות בשירות בסביבה רב תרבותית; התמודדות עם לקוחות קשים; תקשורת אסרטיבית בשירות לקוחות; שפת גוף אפקטיבית; התמודדות עם לחץ ושחיקה; הקשבה ותיאום בין מחלקות המכס ונותני השירותים במתחם הטרמינל. במהלך הקורס יתרגלו המשתתפים סימולציות שונות במהלך עבודתם מול התיירים והנוסעים. ביחידה לאיכות ומצוינות ברשות המיסים מסבירים כי מטרת הקורס היא להעלות את איכות השירות לתיירים.
 
מנהל רשות המסים בישראל, איתן רוב, מציין כי שיפור השירות ללקוחות מהווה נדבך חשוב בפעילות רשות המסים בישראל. לדבריו, הקורס החדש יספק כלי עבודה נוספים למוכסים בנתב"ג. מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, מציין כי הקורס מהווה חלק ממכלול הפעילות של משרד התיירות מול גורמי השירות בנתב"ג, שער הכניסה הראשי למדינת ישראל. לדבריו, משרד התיירות נותן דגש רב לשיפור היחס כלפי התייר או הנוסע, וכי סקר שביצע המשרד מצביע כי תייר מרוצה חוזר לבקר בארץ פעם נוספת.