עבור 85% מהטסים בפסח 2005- תהיה זו טיסתם הראשונה בטרמינל 3 שנחנך לפני מספר חודשים

הנהלת רשות שדות התעופה יוצאת בקמפיין טלוויזיה, שנועד לעודד את חצי מיליון הנוסעים הטסים בחופשת הפסח, להקדים את בואם לשדה כדי להכיר את הטרמינל הבינלאומי החדש שנחנך לפני מספר חודשים, ובתוך כך ליהנות ממגוון רחב של היצעים ובילויים העומד לרשות הציבור במתחם נת


00:00 ,17.04.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

הנהלת רשות שדות התעופה יוצאת בקמפיין טלוויזיה, שנועד לעודד את  חצי מיליון הנוסעים הטסים בחופשת הפסח, להקדים את בואם לשדה כדי להכיר את הטרמינל הבינלאומי החדש שנחנך לפני מספר חודשים,  ובתוך כך ליהנות ממגוון רחב של היצעים ובילויים העומד לרשות הציבור במתחם נתב"ג. הקמפיין ישודר בשבועיים הקרובים בעלות של 200 אלף דולר.
 
מנתונים שנאספו ברשות לקראת תקופת הפסח עולה כי עבור 85% מהטסים בחופשת החג תהיה זו טיסתם הראשונה בטרמינל החדש. לפיכך, רשות שדות התעופה והזכיינים נערכו במשותף להעצמת חווית הטיסה הראשונה בטרמינל החדש, כשבמקביל יוצעו לציבור הקונים מבצעים אטרקטיביים שיהפכו את הקנייה בנתב"ג למשתלמת ביותר. בקניון שחקים, המצוי בטרמינל החדש, תיערך בחופשת הפסח תחרות ציורים נושאת פרסים לילדים עד גיל 15.
 
השטח המסחרי המצוי בטרמינל 3 משתרע על כ- 30,000 אלף מטר (יותר משטחו של כמעט כל שטח מסחרי במדינה) ומצויים בו 37 זכיינים ו- 17 בתי אוכל. ברשות שדות התעופה מציינים כי כל ההכנסות משטחי המסחר מיועדים לשמירה על רמת אגרת  הנוסע, העומדת בישראל על 13 דולר בלבד, והיא זולה במיוחד ביחס לנהוג בעולם. זאת, לצד הכנסת שירותים נוספים שיופעלו בקרוב לרווחת הנוסע - ללא כל תשלום נוסף מצידו.