סיגל מנהיים קצוביץ': סוויספורט תעמוד בכל אתגר אשר יוצב בפניה

מנכ"לית סוויספורט ישראל אשר נכנסה לתפקיד ב-1 באפריל מבטיחה ללקוחות החברה כי "אין משימות בלתי אפשריות". בתפקידה האחרון שימשה מנהיים קצוביץ כמנכ"לית חברת ההנדלינג GHI


00:00 ,07.04.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

מנכ"לית סוויספורט ישראל אשר נכנסה לתפקיד ב-1 באפריל מבטיחה ללקוחות החברה כי "אין משימות בלתי אפשריות". בתפקידה האחרון שימשה מנהיים קצוביץ כמנכ"לית חברת ההנדלינג GHI
 
סיגל מנהיים-קצוביץ, מנכ"לית סוויספורט ישראל, מסוף המטענים החדש, החלה לכהן ב-1 באפריל בתפקיד והחליפה את אמנון אברהם אשר קודם למשרת סגן נשיא לפיתוח עסקי בחטיבת המטען של סוויספורט אינטרנשיונל.
 
סיגל, בת 42 ואם לשתי בנות, מביאה עמה רוח חדשה לעולם המטענים. המנכ"לית החדשה מבטיחה ללקוחותיה כי על פי דרכה המקצועית והערכים בהם היא מאמינה אין משימות בלתי אפשריות ובעזרת הצוות המיומן והמקצועי של החברה תעמוד סוויספורט בכל אתגר אשר יוצב בפניה. את האני המאמין שלה, מגבה מנהיים קצוביץ בנסיון ניהולי עשיר מעולם התעופה.
 
מנהיים קצוביץ' אשר התראיינה במסגרת ועידת port2port 2009 באולפן של נפתלי בן סימון ציינה בראיון עמו כי "אין אצלי בלקסיקון את המילה 'אי אפשר'. אני רוצה לעשות את כל הדברים הנכונים לסוויספורט, לפתח את החברה, את הייחודיות שלה, את נקודות החוזק שלה ואת האיכויות שסוויספורט הבינלאומית מביאה לסוויספורט הישראלית ולא רק לדבר בסיסמאות".
 
היא הוסיפה כי "כל חיי עבדתי בחברות שעוסקות בתחרות ובשירות כך שלא מדוברת בחידוש עבורי. התקופה של ימינו היא תקופה מאוד מאתגרת ומי שיעבור אותה בשלום מעיד על חוסן ויצירתיות".  מנהיים קצוביץ ביקשה להזכיר כי לחברה מתקנים חדשים, טכנולוגיה מתקדמת, איכויות בינלאומיות ברמת השירות, סטנדרטים בינלאומיים שמגיעים מחברת האם - One stop shop לכל השירותים בכל העולם. לדבריה, "כל שירות שקיים אנחנו מסוגלים להעניק ללקוחות שלנו וגם להתאים אותו באופן אישי ללקוח".
 
למנהיים-קצוביץ תואר ראשון במדעי החברה עם התמחות בניהול לצד הסמכות מקצועיות רבות, כגון: קורס קציני מבצעים של מנהל התעופה האזרחי, קורס פיתוח מנהלים בטכניון, קורס בקרים בחברות תעופה בינלאומיות ועוד.
 
בתפקידה האחרון כיהנה כמנכ"לית חברת ההנדלינג GHI והובילה בהצלחה את תהליך המיזוג עם חברת לאופר תעופה, לתפקיד זה הגיעה מחברת התעופה ארקיע, שם מילאה מגוון תפקידי ניהול בכירים. בתפקידה האחרון בחברת התעופה, כיהנה בתפקיד מנהלת מבצעי הקרקע והביטחון ושלטה על פעילות החברה בכ-32 שדות תעופה  בארץ ובעולם.
 
סוויספורט ישראל, אשר החלה את פעילותה בנתב"ג ביוני 2008 מעניקה שירות למספר חברות תעופה, בהן: קוריאן קרגו, סוויס קרגו וק.א.ל. בנוסף פועלות במסוף נציגויות חברות התעופה (GSA) של חברת אייר לוג'יסטיקס,  W.T.A וחברת יוניטאג שמפעילות מספר טיסות און ליין ואוף ליין אשר הבולטות מביניהם: אס.אן בראסלס ואירוסוייט.
 
לחברה תוכנית עסקית אופטימית המציגה יעדים לנתח שוק אותו מתכוונת לקבל בזכות שירות איכותי ומקצועי, גמישות אין סופית ומקצועיות ברמה בינלאומית הנתמכת בציוד חדשני ומתקדם בסטנדרטים של סוויספורט אינטרנשיונל.
 
סוויספורט ישראל מפעילה מסוף מטענים אווירי בשטח של 18 אלף מ"ר בצמוד לבניין משרדים בן 4,500 מ"ר. החברה מספקת שירותי ניטול ואחסנת מטענים, שירותי פריקה וטעינה של מטוסי מטען, ליווי למטענים מיוחדים ושירותי אדמיניסטרציה ודוקומנטציה לחברות תעופה. סוויספורט אינטרנשיונל, שבבעלות תאגיד שירותי התשתיות הספרדי פרוביאל (Ferrovial), מספקת שירותי קרקע ל-70 מיליון נוסעים ו-3.2 טונות מטען בשנה. החברה משרתת 650 חברות לקוחות, מעסיקה כ-30 אלף עובדים ופועלת ב-179 נמלי תעופה ב-42 מדינות.