סוויספורט: פתחנו תחנת מטען בנתב"ג

השירותים יכללו: קבלת עדיפות לטיסה, שידורים, יצירת מניפסטים, שליחת נתונים לסוכנים, גרירה וליווי מטען ועוד. סיגל מנהיים-קצוביץ: החשיבה היא לרכז את השירותים ולעבוד מול ספק אחד


00:00 ,20.01.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

השירותים יכללו: קבלת עדיפות לטיסה, שידורים, יצירת מניפסטים, שליחת נתונים לסוכנים, גרירה וליווי מטען ועוד. סיגל מנהיים-קצוביץ: החשיבה היא לרכז את השירותים ולעבוד מול ספק אחד
 
סוויספורט שירותי מטען ישראל פתחה תחנת מטען בנתב"ג. מחברת סוויספורט ישראל נמסר כי ההחלטה לפתוח תחנת מטען ולהעניק את השרות באה כתוצאה מדרישה של מספר חברות תעופה.
 
עוד נמסר מהחברה כי במסגרת ההחלטה נחתמו הסכמי שירות לתפעול תחנת מטען עבור שמונה חברות התעופה בהן Silkway, Tandem Aero, Belavia, Kuban Airlines, Russiya Airlines, Aerosvit, UT Air, Tatrastan.
 
השילוב של תחנת המטען ומסוף המטענים הינו התפתחות טבעית בהצעת מוצר שירותי ומתקדם לחברות התעופה ונציגיה וביצירת יתרון לקניית שירותים מספק אחד "one stop shopping".
 
מהחברה נמסר עוד כי השירותים יכללו: קבלת עדיפות לטיסה, שידורים, פיקוח בנייה, יצירת מניפסטים, שליחת נתונים לסוכנים, גרירה וליווי מטען, שליחת מסרים, הבאת מסמכי טיסה, פיקוח והעמסה, טיפול בניירת, הודעה לסוכנים על הגעת המשלוחים וגבייה.
 
סיגל מנהיים-קצוביץ, מנכ"לית סוויספורט מציינת "אנו שמחים להציע היום את שירותי תחנת המטען לכל חברות התעופה בשוק ולהעניק להם שירות ומחיר אטרקטיבי על ידי שימוש במערכת המידע המשוכללת של המסוף אשר מכילה ממשק מתקדם לתחנת מטען לחברות התעופה. בשימוש במערכת המידע של המסוף אנו יכולים לחסוך תהליכים תפעוליים וליעל את העבודה בצורה משמעותית".
 
עוד ציינה מנהיים-קצוביץ "הקמת תחנת המטען כחלק בלתי נפרד מהמסוף באה כחשיבה לרכז את השירותים ולעבוד מול ספק אחד, בשקיפות מלאה ובשיתוף פעולה עם חברת התעופה תוך שמירה על נייטרליות ורמת שירות גבוהה".
 
השירות יינתן על ידי עובדי סוויספורט הן בשירות הלקוחות ומרכז השליטה והן על ידי צוות ייעודי לתחנת המטען בסינרגיה מלאה עם מסוף המטענים.