סוויספורט: נותן השירות הטוב ביותר בשירותי הקרקע

החברה זכתה לתואר בפעם התשיעית ברציפות מידי ITM. נשיא ומנכ"ל סוויספורט: אנו רואים פרס זה בתור אתגר נוסף לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שלנו


00:00 ,03.05.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה זכתה לתואר בפעם התשיעית ברציפות מידי ITM. נשיא ומנכ"ל סוויספורט: אנו רואים פרס זה בתור אתגר נוסף לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שלנו
 
תואר נותן השרות הטוב ביותר לשנת 2009 בשירותי קרקע הוענק לסוויספורט על ידי החברה הבריטית של מכון ניהול התחבורה (ITM) בציריך, שוויץ. זוהי השנה התשיעית ברציפות בה סוויספורט, ספקית השירותים המובילה בעולם לשירותי הקרקע עבור מגזר התעופה, מקבלת את הפרס היוקרתי מ-ITM.
 
ITM, מכון עצמאי למחקרי שוק בתחום מגזר התחבורה, ערך יותר מ-500 ראיונות נרחבים ומחקר שוק תעשייתי עם לקוחות וספקים בכדי לקבוע את הזוכים בתואר היוקרתי במגוון קטגוריות: שדות התעופה, חברות התעופה, שירותי קרקע ונותני שירות.
 
כשהיא מתחרה במספר גדול של חברות בינלאומיות וגדולות בתחום נותני השירות, סוויספורט הבטיחה לעצמה את תואר "ספק שירותי הקרקע הטוב ביותר" בפעם התשיעית ברציפות. במיוחד לאור המצב הכלכלי והירידה בנפחי הפעילות במגזר שירותי הקרקע שמחה החברה הממוקמת בציריך גלאטברוג על שמירת התואר היוקרתי בידה. 
 
"אני שמח ששוב הוענק לנו התואר של ספק שירותי הקרקע הטוב בעולם", אומר פאר אוטנגרד, נשיא ומנכ"ל סוויספורט. "ואני במיוחד שמח עבור 33,000 העובדים של החברה בכל רחבי העולם, אשר כבוד זה מגיע להם. אחרי הכל, הדבר מצריך אנשים מאוד מיוחדים אשר נותנים שירות אמין ומגלים גמישות בשירות עד כמה שאפשר, 24 שעות ביממה, כל יום ויום של השנה ובכל מזג אוויר."
 
אוטנגרד הוסיף כי "אנו רואים פרס זה בתור אתגר נוסף לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שלנו, כפי שהתחייבנו להמשיך ולספק ללקוחות שלנו שירות אופטימלי, איכותי, הוגן ואטרקטיבי".