סוויספורט ואייר לינגוס חתמו על הסכם שת"פ כלל אירופאי

ההסכם, שנחתם לתקופה של חמש שנים, כולל עשר תחנות מטען מרכזיות באירופה של חברת התעופה האירית בהם פריז, לונדון, פרנקפורט ובריסל


00:00 ,09.12.2009 מאת: מערכת פורט2פורט

ההסכם, שנחתם לתקופה של חמש שנים, כולל עשר תחנות מטען מרכזיות באירופה של חברת התעופה האירית בהם פריז, לונדון, פרנקפורט ובריסל
 
חברת סוויספורט העולמית, ספק בינלאומי של שירותי קרקע למגזר התעופה, חתמה על הסכם מקיף לשיתוף פעולה בתחום המטענים עם חברת התעופה האירית אייר לינגוס.
 
ההסכם, שהנו לתקופה של כחמש שנים, כולל כעשר תחנות מטען מרכזיות באירופה של אייר לינגוס בהם תשמש סוויספורט כספק שירותים בלעדי בתחום זה וכשותף מעודף. הסכם שיתוף הפעולה הרב לאומי בין החברות מסמן מודל עתידי באשר לאופן הבנייתם של הסדרים אשר ביכולתם להבטיח הצלחה ארוכת טווח עבור השותפים בו.
 
לאור ההסכם תסווג סוויספורט כשותף מועדף בעשרה שדות תעופה שונים אותם פוקדת חברת אייר לינגוס הכוללים מרכזי תעופה אירופאים בולטים ובינם פריז, לונדון פרנקפורט ובריסל.
 
אייר לינגוס נמצאת בימים אלו בתהליכי רה-ארגון ושואפת לאמץ גישות חדשניות וצפות עתיד לסייע לה בהפקת מירב התשואות של פעילותה המסחרית.
 
רודולוף שטיינר, מנהל לקוחות וסמנכ"ל בכיר בסוויספורט, הביע התלהבות מהסכם. "אנחנו מאוד מצפים לשיתוף פעולה הדוק יותר עם אייר לינגוס ונפעל לשימור השותפות המקצועית החזקה לטווח הארוך. עבורנו הגורם המרכזי איננו גודלה של חברת התעופה השותפה אלא יכולתנו ליעל יחדיו את תהליכי הפעילות העסקית ולפתח מערכת יחסים ארוכת טווח המושתתת על ביטחון ואמון. הסכם זה מהווה אבן יסוד מצוינת עבור שני הצדדים בעתיד בכדי לצמוח יחדיו ולעמוד באתגרים שצמיחה כזאת יכולה לזמן".
 
ראש שירותי המטען של אייר לינגוס, רמו הנסלמן, ציין עם חתימת ההסכם כי השותפות החדשה היא בעלת היגיון עסקי רב. "באמצעות הנפחים הכלולים בהסכם זה אנו מסוגלים לא רק לרכוש שירותים בצורה יעילה יותר ובתעריפים מועדפים אלא גם לחזק את אמינותם ואיכותם של שירותי הקרקע שלנו, אני גם משוכנע שתהליך הסטנדרטיזציה של מוצרים ותהליכים  שיבואו בעקבות ההסכם יבא עמו תועלת רבה לכלל הצדדים".