סוויס וורלד-קרגו מוסיפה קיבולת לשירות לתל אביב

החברה תוסיף מטוס A-340 נוסף כך שסך הקיבולת היומית שמציעה החברה יגיע ל-42 טון. הטיסה היומית הנוספת תחל לפעול ב-12 במרץ


00:00 ,21.02.2008 מאת: מערכת פורט2פורט

החברה תוסיף מטוס A-340 נוסף כך שסך הקיבולת היומית שמציעה החברה יגיע ל-42 טון. הטיסה היומית הנוספת תחל לפעול ב-12 במרץ
 
חברת סוויס וורלד-קרגו, מחלקת המטענים של חברת סוויס אינטרנשיונל, הודיעה על העלאה משמעותית בקיבולת נפח המטען בין ציריך ותל אביב, וזאת הודות להוספת מטוס נוסף מדגם A-340במסלול זה.
 
המטוס הנוסף יחל לפעול מדי יום בקו ציריך – תל אביב החל מ-12 במרץ, כך שחברת סוויס וורלד קרגו תציע ללקוחותיה נפח קיבולת יומי של 42 טון מטען בקו.
 
סוויס וורלד קרגו מציינת כי בין לקוחות החברה בארץ נמצאים מגזר ההייטק, אלקטרוניקה וציוד רפואי, מוצרי ברזל, מזון מעובד, כימיקלים וכן ציוד תובלה. כמו כן תעשיית היהלומים נחשבת כאחת מהלקוחות הבולטים של מגזר ההובלה האווירית.
 
רונן שפירא, המנהל האזורי של סוויס וורלד קרגו, ציין כי על מנת לענות על דרישות השוק המתפתח, חברת סוויס וורלד קרגו תתמקד באסטרטגיית הנישה שלה. "כל מגוון המוצרים שלנו ייהנה מהגדלת נפח הקיבולת בקו, ובייחוד לקוחות האקספרס שלנו שייהנו כעת מטיסות המשך למרבית יעדי החברה בעולם כבר באותו יום".
 
מנהל אזור אפריקה, המזה"ת ואסיה בסוויס וורלד קרגו, מר דייטר וראנקס, ציין כי "אנו מודעים לכך כי העדפותיהם של הלקוחות הם המפתח להצלחה, ועל כן אנו מאוד מרוצים כי מר רונן שפירא והצוות הישראלי שלו קיבלו לאחרונה פרס מהחברה עבור המקום הראשון בסקר שביעות רצון של הלקוחות שביצעה החברה עם נתון מדהים של 97% בכל הקשור לשביעות הרצון שלהם".
 
טיסות סוויס וורלד קרגו עוזבות את ציריך מדי יום בשעה 9:45 ו-22:45, ומגיעות לתל אביב ב-14:30 ו-03:30 בהתאמה. השירות יוצא מתל אביב בשעות 15:50 ובשעה 05:30 והטיסות מגיעות לשוויץ בשעות 19:15 ו-09:00 בהתאמה.