בעקבות מסע הפרסום העולמי לשיווק שרות האקספרס “X-Presso” אירגנה סוויס וורלדקרגו ישראל מסע לימודי לאזור הנגב ללקוחות השירות.
האירוע כלל תחרות של קליעה בחץ וקשת וכל המשתתפים לבשו חולצות טי שירט אדומות שעוצבו במיוחד לאירוע זה כשעליהן הודפס הסלוגן - "Fastest delivery: Swiss X-Presso". לדברי המארגנים, הם בחרו במשחק החץ והקשת משום שהוא תואם לקמפיין של SWISS.
"החץ, המופיע תמיד בכל הפרסומים של סווייס, מסמל את המהירות ואת ההתכוונות למטרה של השרות של סווייס המוצע בשרות ה-“X-Presso” שלה", אמר רונן שפירא, מנהל השיווק של סווייס לאזור אפריקה והמזרח הקרוב.
הטיול הלימודי כלל גם ביקור בחוות האלפקות וארוחת צהריים מסורתית במאהל בדואי בנגב.
סווייס משחקת בחץ וקשת במדבר הישראלי
בעקבות מסע הפרסום העולמי לשיווק שרות האקספרס “X-Presso” אירגנה סוויס וורלדקרגו ישראל מסע לימודי לאזור הנגב ללקוחות השירות
00:00 ,29.06.2005
עשוי לעניין אותך
28.06.2005
הריבית ללא שינוי גם ביולי - 3.5%
28.06.2005
מחלוקת בין ישראל לפולין לגבי היקף טיסות שכר בין המדינות
28.06.2005
חברות המניה: נמל אשדוד מבצע הלאמת שירותים בחסות ההפרטה
28.06.2005
חברי ארגון "קרן היסוד" משווייץ התארחו בחברת נמל אשדוד
28.06.2005
שבוע החקלאות הישראלית הבינלאומי – 28 בפברואר – 6 במארס 2006
28.06.2005
בססח : גידול בסיכוני האשראי של יצואנים ישראלים לסין