נשיא הלשכה לראש העיר: פעל בנחישות לקידום שדה התעופה הבינ"ל בחיפה

נשיא לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, עודד פלר, קורא לראש העיר חיפה, יונה יהב, לצאת למאבק לקידום שדה התעופה הבינ"ל בחיפה, זאת לנוכח הידיעות כי לאחרונה הגיעו משרד הביטחון ומנהל מקרקעי ישראל להסכם שיאפשר לפתח את שדה התעופה במגידו לטיסות אזרחיות, ארציות ובינל


00:00 ,11.04.2006 מאת: מערכת פורט2פורט

נשיא לשכת המסחר והתעשיה חיפה והצפון, עודד פלר, קורא לראש העיר חיפה, יונה יהב, לצאת למאבק לקידום שדה התעופה הבינ"ל בחיפה, זאת לנוכח הידיעות כי לאחרונה הגיעו משרד הביטחון ומנהל מקרקעי ישראל להסכם שיאפשר לפתח את שדה התעופה במגידו לטיסות אזרחיות, ארציות ובינלאומיות.
 
פלר אומר כי זה יהיה  שדה "מתחרה" לחיפה וכי יש לקדם במהירות האפשרית את פרויקט שדה התעופה חיפה, שכן הוא מהווה עוגן מהותי בהתפתחות העתידית של חיפה וישרת את כל צפון הארץ. פיתוח שדה התעופה של חיפה כשדה תעופה בינלאומי נקבע כבר לפני יותר מעשור כפרויקט לאומי, אך בשנים האחרונות הפרויקט מתעכב".
 
"קידומו של שדה התעופה במגידו", אומר נשיא לשכת המסחר, "מנוגד לחלוטין להכרזה של כל הגורמים הממשלתיים, לרבות מנהל התעופה האזרחית, רשות שדות התעופה וממשלת ישראל עצמה בדבר הקדימות והחשיבות בהרחבה של שדה התעופה חיפה והפיכתו לשדה המרכזי בצפון".
 
עודד פלר, המכהן כיו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים בחיפה, הבטיח לראש העיר כי לשכת המסחר והתעשייה, כמו גם לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים ישתפו פעולה בכל מאמץ שיידרש לקידום פיתוחו של שדה התעופה בחיפה ולהסרת מכשולים בפני פיתוח זה.