נשיא איגוד לשכות המסחר: להציב כח-אדם במקום העובדים הנוקטים עיצומים בשדה התעופה לוד

"על הממשלה והנהלת המכס להתארגן כדי לנקוט במעורבות ישירה יותר בשדה התעופה בלוד על מנת להפסיק את ההשפלה של נוסעים הבאים למדינה או היוצאים ממנה". כך אמר אתמול עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר."הוצאת צווי ריתוק מול תופעה של עובדים


00:00 ,15.05.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
"על הממשלה והנהלת המכס להתארגן כדי לנקוט במעורבות ישירה יותר בשדה התעופה בלוד על מנת להפסיק את ההשפלה של נוסעים הבאים למדינה או היוצאים ממנה". כך אמר אתמול עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר.

"הוצאת צווי ריתוק מול תופעה של עובדים הבאים לעבודה אך לא מבצעים עבודתם אינה מספיקה. יש למצוא אמצעים ישירים וחריפים יותר, בפרט כאשר העיצומים גורמים סבל והשפלה לתושבים רבים הנכנסים או היוצאים בשערי המדינה או לתיירים הבאים לבקר או היוצאים ממנה" אמר לין.

לין הוסיף כי הברוטליות של קבוצת עובדים המוכנה, במתכוון, למרר את חייהם של אזרחים אחרים במדינה, היא נורמת התנהגות שאסור לקבלה, אפילו על-פי חוקי העבודה. "נמל התעופה בלוד חייב להיות המקום בו יתחיל השינוי. את נמל התעופה המהווה שער הכניסה ויציאה לישראל, יש להפעיל תמיד באופן מלא וללא הפרעה".

"כשם שאסור להפסיק את עבודת המשטרה, אסור להפסיק את העבודה המלאה והרציפה בנתב"ג. עובד שאינו מוכן לבצע עבודתו, ולא משנה לאיזו רשות הוא שייך, יש לפטרו ולהציב במקומו כח אדם אחר. בארה"ב ובאנגליה לא היססו לפעול כך, והגיע הזמן שיפעלו באותה דרך גם בישראל" הדגיש לין.