נציגי פורום מטען אוויר נפגשו עם מנכ"ל אל-על

אנשי הפורום הביאו לידיעת רומנו מקרים שונים המחייבים טיפול שונה וממוקד ויחס הולם מצד אנשי הקשר ואנשי המכירות באל על. הנהלת הפורום ציינה בפני מנכ"ל אל על שליעדים רבים בעולם יש כיום ליצואנים אלטרנטיבות טובות, ושם המשחק יהיה שירות, דיווח, עדכון ומחירים אטרקטי


00:00 ,21.07.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

פורום מטען אוויר קיים מפגש היכרות עם מנכ"ל אל על, חיים רומנו, אשר התעניין מאוד בפעילותו של הפורום ותפקידו בסיוע למשתמשים בהובלה האווירית. אנשי הפורום נפגשו לאחר מכן עם ראש אגף המטען באל על
 
אנשי הפורום הביאו לידיעת רומנו מקרים שונים המחייבים טיפול שונה וממוקד ויחס הולם מצד אנשי הקשר ואנשי המכירות באל על. הנהלת הפורום ציינה בפני מנכ"ל אל על שליעדים רבים בעולם יש כיום ליצואנים אלטרנטיבות טובות, ושם המשחק יהיה שירות, דיווח, עדכון ומחירים אטרקטיביים.
 
הצדדים סיכמו כי אחת לכמה חדשים ייערכו מפגשים לצורך בחינת התוצאות לנושאים שטופלו, ובקשות לשיפורים נוספים.
 
עם סיום פגישתם עם מנכ"ל אל על, נפגשה הנהלת הפורום עם ראש אגף מטען וראשי הצוותים במחלקת המטען. בפגישה הבהירה הנהלת הפורום את עמדותיה בכל הנוגע לציפיותיהם של היצואנים לקיום מהלך סדיר של המשלוחים ורמות הדיווח לגביהם. הצדדים סיכמו על קיום מפגש חודשי עם מנהל מחלקת היצוא וראשי הצוותים לצורך טיפול בנושאים חריגים בחודש קודם.     
 
אילן שחר, יו"ר פורום מטען אויר, ציין שבקרוב יתקיים מפגש משותף ליצואנים וליבואנים עם הנהלת אל על, אגף מטען, אשר בו יוכלו היצואנים לשאול שאלות ולהעלות בעיות אשר גרמו לתקלות בתהליך השילוח. לדבריו, פורום מטען אוויר ישקוד לקיום שיחות ומפגשים דומים עם חברות תעופה נוספות בהמשך.