נחתם מזכר הבנות בין חברת התעופה אל-על ובין חברת ווישיי ישראל

איזי בורוביץ יו"ר אל על ציין היום כי המזכר עם חברת ווישי מהווה בסיס להסכם גלובלי שאמור להיחתם בקרוב ויכלול הובלה של מטעני ווישי בעולם מישראל ואליה , ליעדי המשך של אל על, וכן, להובלה שלא דרך ישראל


00:00 ,14.08.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

המזכר נחתם ע"י פרופסור ישראל ( איזי) בורוביץ , יו"ר מועצת המנהלים של אל על  ומרק זנדמן , נשיא וישיי ישראל.
 
איזי בורוביץ יו"ר אל על ציין היום כי המזכר עם חברת ווישי  מהווה בסיס להסכם גלובלי שאמור להיחתם בקרוב ויכלול הובלה של מטעני ווישי בעולם  מישראל ואליה , ליעדי המשך של אל על, וכן, להובלה שלא דרך ישראל.

מר סליבקה, מנהל בכיר תחום לוגיסטיקה בווישי,  מסר כי שיתוף הפעולה  עם אל על  יביא  להעלאה ברמת שירות לקוחות החברה והוסיף: "עבודה ישירה אל מול אל על, שהיא מהשותפות העסקיות המובילות שלנו בנושאי לוגיסטיקה והובלות, תסייע בהפחתת הזמן הנחוץ בטיפול משלוח הזמנות לקוחות בכל העולם".
 
מפעלי הייצור של ווישי מצויים במזרח הרחוק בעיקר בסינגפור וסין ובאירופה ממוקם מערך ההפצה הגלובלי של החברה. אי לכך, חלק ניכר מההובלה האווירית של ווישי מתבצעת בין המזרח הרחוק ואירופה וחזרה.

מאל על נמסר כי הסכם זה מהווה המשך לאסטרטגיית אגף המטענים של חברת אל על, הדוגל בהרחבת הפעילות ובשירות יעיל, בעל ערך מוסף.
 
חברת ווישי טכנולוגיות בע"מ נוסדה ב- 1962 וכיום רשומה בין 1000 החברות המובילות בעולם. ווישיי מתמחה בייצור שבבי סמי-קונדקטור ואביזרים אלקטרוניים, שניתן למוצאם במגוון מוצרים רחב בתעשייה העולמית.