נחתם הסכם שיתוף פעולה בין אל על לחברת JetBlue

במסגרת ההסכם שנחתם בין שתי החברות יורחבו יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית והקאריביים באמצעות חברת התעופה האמריקאית. זאת החל מה-1 באוקטובר


00:00 ,15.08.2010 מאת: מערכת פורט2פורט

במסגרת ההסכם שנחתם בין שתי החברות יורחבו יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה, אמריקה הלטינית והקאריביים באמצעות חברת התעופה האמריקאית. זאת החל מה-1 באוקטובר
 
מנכ"ל אל על אליעזר שקדי ומנכ"ל חברת התעופה האמריקאית JetBlue, דויד בארג'ר חתמו על שיתוף פעולה ראשון (Interline) ברשת הנתיבים של החברה מנמל תעופה JFK בניו יורק.
 
מחברת אל על נמסר כי החל מה-1 באוקטובר ניתן יהיה לרכוש כרטיס משולב לטיסות המשך לאחד מיעדי JetBlue ברחבי ארה"ב, אמריקה הלטינית והקאריביים.
 
במסגרת ההסכם שנחתם בין שתי החברות יורחבו יעדי ההמשך של אל על בצפון אמריקה למספר יעדים חדשים כגון רוצ'סטר, באפלו, סירקיוז, פורט לודרדייל, ג'קסונוויל, ווסט פאלם ביץ', פורט מאיירס.
 
מחברת אל על נמסר עוד כי ההסכם ישפר משמעותית את החיבורים ליעדים הבאים: יוסטון, סיאטל, אורלנדו, סאן דייגו, ניו אורלינס ואחרים.
 
לפני ארבעה חודשים נערכה במשרדי ג'ט בלו בניו יורק פגישה בין מנכ"ל אל על אליעזר שקדי למנכ"ל JetBlue דויד (דייב) בארג'ר, בה הגיעו השניים להסכמה על חתימת הסכם. כאמור, בארג'ר הגיע לישראל עם משלחת של בכירי החברה לחתום על ההסכם.
 
אליעזר שקדי מנכ"ל אל על: "אנו גאים להיות שותפים לפעילות עם חברת התעופה JetBlue, חברה מצליחה ובעלת מוניטין רב, שגודלה ומגוון נתיביה ושירותיה מדברים בעד עצמם. ההסכם של אל על עם JetBlue הינו מהלך חשוב  אשר פותח בפני הנוסע  הישראלי והאמריקאי אפשרויות רבות ומגוונות".
 
דויד (דייב) בארג'ר, מנכ"ל JetBlue: "אנו שמחים להיות כאן היום ולחגוג את השותפות עם אל על. כחברת תעופה הפנים ארצית הגדולה בארה"ב הפועלת מבסיס האם בניו יורק אנו מצפים להעניק ללקוחות חיבורים ליעדים רבים ברשת שלנו ובישראל, ומקדמים בברכה קבוצה חדשה של לקוחות שייהנו מחוויית JetBlue". 

 

בתמונה מימין: עמיקם כהן, יו"ר אל על, אלעזר שקדי, מנכ"ל אל על, דיוויד ברג'ר, מנכ"ל ג'ט בלו, דיוויד בארנט, הקונסול הכללי בשגרירות ארה"ב בישראל.