נחתם הסכם למכירת ארקיע לעובדי החברה

כנפיים – אחזקות ארקיע בע"מ דיווחה כי היום נחתם הסכם עם תאגיד עובדי ארקיע למכירת פעילות התעופה בארקיע תמורת סכום של 12 מיליון דולר. המכירה נעשתה במסגרת התנאים שנקבעו על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים וכפופה לאישורו וכן לקיומם של תנאים מתלים נוספים


00:00 ,30.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

כנפיים – אחזקות ארקיע בע"מ דיווחה כי היום נחתם הסכם עם תאגיד עובדי ארקיע למכירת פעילות התעופה בארקיע תמורת סכום של 12 מיליון דולר. המכירה נעשתה במסגרת התנאים שנקבעו על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים וכפופה לאישורו וכן לקיומם של תנאים מתלים נוספים.
 
מכירת פעילות התעופה לעובדי ארקיע וחתימת הסכמים למכירת האחזקות בממ"ן ובארנון פז, משלימים את קיומם של התנאים שנקבעו על ידי הממונה על ההגבלים העסקיים.
 
דדי בורוביץ, מבעלי כנפיים, אשר הוביל את הליך המכירה לעובדי ארקיע, ציין כי המכירה משקפת את חזונו ופועלו מזה שנים רבות לפיתוחה של ארקיע והתעופה בישראל.
 
פרופ' ישראל (איזי) בורוביץ, מנכ"ל כנפיים, מסר כי המכירה לעובדי ארקיע מבטאת את יחסי האמון בין בעלי המניות של כנפיים לבין עובדי ארקיע, אשר הביאו לצמיחתה של ארקיע תוך שיתוף פעולה של שנים רבות ואיחל לעובדי ארקיע הצלחה רבה.
 
שלמה חנאל, מנכ"ל ארקיע, בירך על חתימת ההסכם המאפשר את המשך קיומה של ארקיע כחברה עצמאית. לדבריו, בימים אלה, מתכוננת ארקיע לעונות האביב והקיץ, בהן מתוכננת הרחבת פעילות התעופה והתיירות של ארקיע (הפנים ארצית והבינלאומית) ופיתוח יעדים ומוצרים חדשים.