נחתם הסכם להרחבת הסכם הקוד שרינג בין אל על לחברת סוויס

ההסכם שנחתם הינו הרחבה של ההסכם הקיים המהווה שיפור אסטרטגי מהותי עבור הנוסע הישראלי . מעכשיו , יכול נוסע "אל על" להמשיך טיסותיו ליעדים נוספים מעבר לציריך , בכל רחבי אירופה, תוך הגעה לציריך בעזרת מספר טיסת "אל על" והמשך ליעדים נוספים בעזרת חברת "סוויס"


00:00 ,17.02.2003 מאת: מערכת פורט2פורט
מר עמוס שפירא מנכ"ל חברת התעופה הלאומית - "אל על" ומר אנדרה דוז'ה מנכ"ל חברת התעופה הלאומית השוויצרית "סוויס" חתמו על הסכם שיתוף פעולה בין החברות.

למערכת העתון "שי ספנות ותעופה" נמסר כי ההסכם שנחתם הינו הרחבה של ההסכם הקיים המהווה שיפור אסטרטגי מהותי עבור הנוסע הישראלי . מעכשיו , יכול נוסע "אל על" להמשיך טיסותיו ליעדים נוספים מעבר לציריך , בכל רחבי אירופה, תוך הגעה לציריך בעזרת מספר טיסת "אל על" והמשך ליעדים נוספים בעזרת חברת "סוויס".

חתימת הסכם זה , מציינים בהנהלת "אל על" , הינו המשך האסטרטגיה העסקית של החברה המאפשרת פריסה עולמית לנוסעי החברה בעזרת טיסותיה הישירות או ע"י שותפיה.

בין ההסכמים האסטרטגים של אל על, המאפשרים שימוש בטיסות המשך ליעדים נוספים ניתן למנות את ההסכם האסטרטגי של החברה בצפון אמריקה עם חברת דלתא בו אל על שמה את הקוד שלה על טיסות דלתא איירליינס בין ניו יורק ל-8 יעדים בארה"ב: אטלנטה (ג'ורג'יה), וושינגטון (הבירה), סינסינטי (אוהיו), דאלאס (טקסס), סולט לייק סיטי (יוטה), פיניקס (אריזונה), סן פרנציסקו ולוס אנג'לס (קליפורניה) ובין טורנטו ללוס אנג'לס בו חברת דלתא שמה את הקוד שלה על טיסת אל על. אל על טסה בטיסות ישירות לניו יורק (שדות התעופה קנדי וניוארק), שיקגו, מיאמי ולוס אנג'לס בארה"ב ולטורנטו בקנדה.

הסכם הקוד שרינג בין חברת "אל על" לחברת "סוויס" קובע כי שתי החברות מפעילות יחד 3 טיסות ביום במהלך כל השבוע , למעט יום שבת בו מופעלות שתי טיסות ע"י סוויס, ובסה"כ מופעלות 20 טיסות שבועיות.

בנוסף , מפעילה חברת "אל על" טיסות לג'נבה , עד כ- 5 טיסות בשבוע במהלך הקיץ. בחורף מפעילה אל על 3 טיסות בשבוע.