נדחתה בקשתה של חברת התעופה אוסטריין איירליינס להוסיף שלוש טיסות שבועיות

מינהל התעופה האזרחית במשרד התחבורה דחה את בקשתה של חברת אוסטריין איירליינס להוסיף שלוש טיסות בשבוע בקו נתב"ג-וינה, במסגרת לוח החורף החדש שייכנס לתוקפו בסוף אוקטובר


00:00 ,24.10.2004 מאת: מערכת פורט2פורט
מינהל התעופה האזרחית במשרד התחבורה דחה את בקשתה של חברת אוסטריין איירליינס להוסיף שלוש טיסות בשבוע בקו נתב"ג-וינה, במסגרת לוח החורף החדש שייכנס לתוקפו בסוף אוקטובר.

כיום מפעילה חברת התעופה האוסטרית שבע טיסות שבועיות בקו מישראל ואליה. אוסטריין איירליינס הגישה למינהל התעופה האזרחית בקשה להפעיל עשר טיסות בשבוע בלוח טיסות החורף הקרוב.

הדחייה מצביעה על כך ששר התחבורה החדש, מאיר שטרית, לא שינה את מדיניות ההגבלה על היצע המושבים של חברות התעופה הזרות בקווים לישראל - זאת למרות שנראה היה כי הוא נוקט במדיניות שונה מזו של קודמו בתפקיד, אביגדור ליברמן.

מנכ"ל חברת התעופה אוסטריין איירליינס בישראל, אלי מסר, אמר אתמול: "משרד התחבורה אכן דחה את בקשתנו. אנו דורשים לקבל הסבר ובוחנים כיצד להמשיך ולפעול בענין".

על פי נתוני רשות שדות התעופה (רש"ת), באוגוסט 2004 נרשם גידול של 18.5% בתנועת הנוסעים מישראל לאוסטריה לעומת אוגוסט 14.18 - 2003 אלף נוסעים טסו בקו התעופה בין שתי המדינות באוגוסט 2004, לעומת 11.96 אלף נוסעים באוגוסט 2003.