נדחו הבקשות לצו ביניים נגד רשות שדות התעופה

בית המשפט המחוזי דחה את כל הבקשות לצווי ביניים שהוגשו נגד רשות שדות התעופה בעניין המכרז להפעלת מערך עגלות כבודה בשירות עצמי לנוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג. מדובר במכרז בהיקף כספי של 9 מיליון ₪ בשנה למשך חמש שנים


00:00 ,16.03.2005 מאת: מערכת פורט2פורט

בית המשפט המחוזי דחה את כל הבקשות לצווי ביניים שהוגשו נגד רשות שדות התעופה בעניין המכרז להפעלת מערך עגלות כבודה בשירות עצמי לנוסעים בטרמינל 3 בנתב"ג. מדובר במכרז בהיקף כספי של 9 מיליון ₪ בשנה למשך חמש שנים.
 
הקבוצה הזוכה במכרז הינה של החברות פרידנזון, איתן שמיר ומרטנס קופמן.
 
הקבוצות שהגישו בקשה לצווי ביניים ובקשתם נדחתה הן: זיפ שיווק אופנה וכץ שילוח בין עירוני מהיר, ראגא וסינאל תעשיות בע"מ, חן המקום בע"מ ומוצרים סביבתיים מתקדמים בע"מ.
 
ברשות שדות התעופה הגיבו על ההחלטה ואמרו כי הליכי המכרזים ברשות שדות התעופה מתנהלים על פי חוק ובהתאם לכל השיקולים העסקיים ולכל ההליכים המשפטיים. שלוש החלטות בית המשפט השונות (של השופטים מודריק, ישעיה ואחיטוב) קבעו, כי לא נפל פגם בהליכי הבדיקה.
 
עוד נמסר כי בגלל לוחות הזמנים הקצרים והצורך המיידי בעגלות שירות נוספות, פניית החברות לבית המשפט, שממילא נדחתה על הסף, עלולה לעכב את מועד הפעלת מערך העגלות החדשות שיופעל על ידי הקבוצה הזוכה, אולם הרשות תעשה כל מאמץ על מנת לוודא את אספקת העגלות בזמן לקראת עונת הקיץ הקרובה לרווחת קהל הנוסעים.